2777
2789
عنوان

حرف زن عموم

111 بازدید | 7 پست

زن عموم زن چرتیه مثلا میخواد ادای مهربون تر از مادرو دربیاره خیلیم خاله زنک و دروغگو و اهل حرف بردن و حذف آوردنه 

نمی‌دونم چیشد الان اومده خونه ما. ما یک سری وسایل داریم تو هال خونمون فرش نو اینا چیدیم به گوشه هال موقتا. 

بعد این زده اومده ب بابام پیشنهاد داده که بیا بلوک بیاریم بذاریم تو حال روی موکت تا بعد فرشا رو بذاریم روش بابامم سریع قبول کرد. منم گفتم زشته بلوک بذاریم تو هال رو موکت مگه تویله هس!؟ این مسخره بازیا چیه.  زن عموم درومد زبون دراز ووووی از دست زبون این دختر و کلی ازین حرفاااا.. 

تابحال هیچوقت توروش درنیومدم الآنم به بابای خودم گفتم این کارو نکن ولی اون زنه پرید دهنم. 

چی بهش بهش بگم خیلی بهم برخورد.


خونه ما که زشت و بهم ریخته هی مامان بابامم بی عرضه و شل و ولن هرمی از اون جا میاد میخاد تعیین تکلیف کنه برا ما 

بلوک وسط خونه؟ اخه چرا 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بلوک 😑

بابات چرا به حرف اون گوش میده خب

مامانت چیزی نمیگه؟! 

در آینه اگر نقش نمی بینی،آینه را چه گناه...تو خود کدر شده ای... . فحش اگر بدهند، ازادی بیان است، جواب اگر بدهی بی فرهنگی است! سوالی اگر بکنند ازاد اندیشند، سوالی اگر بکنی تفتیش عقاید! تهمت اگر بزنند در جستجوی حقیقت اند، جواب اگر بدهی دروغگویی! مسخره ات بکنند انتقاد است، جواب اگر بدهی بی جنبه ای! اگر تهدیدت کنند، دفاع کرده اند... اگر از عقایدت دفاع بکنی خشونت طلبی!

زن عمومی چرت و بابای بی عرضه و شل و ولم.حالا اونو ولش جواب این زده رو چی بدم


هیچی تا رفت خونش ب بابات بگو ریخت خونه بهم میریزه و سنگ و بلوک نذارید وسط خونه 

اگه بازم زن عموت حرفی زد بگو شما برای خونه خودتون نظر بدین 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792