2777
2789
عنوان

مادرشوهر

136 بازدید | 14 پست

بچهههه هااا خونه مادرشوهرم بودم برخلاف این چند سال اینقدرررر خوش گذشت مااادرررر شوووهرممم اینقدر خوب شده بود که داشتم کم کم ازش میترسیدم منم مثل خودش خوب برخورد کردم و دلخوریارو پیش نیاوردم گفتم بزار یک بارم که شده باهم خوش بگذرونیم دلیلش از همسرم پرسیدم گفت تنبیهش کردم و تذکر دادم بهترم میشه گفتم اخه چجوری اینکه میتونه اینقدر خوب باشه چندسال تموم منو دق داده گفت خوشحالم که بهت خوش گذشت و ازاین بعد بهترم میشه باهات پشمام ریخته بود خییییلییییی خوب شده بود ولی این چندسال هیچ وقت یادم نمیره به نظرتون بهش اعتماد کنم بابت عوض شدنش یا توبه گرگ مرگه؟ میترسم تا الان هم تو رو بد بوده هم پشت سر ازاین بعد پشت سرم شوهرم پر کنه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فعلاکه انگار توبه کردنولی یه توصیهٔ خواهرانه، بدونه همسرت و تنها خونهمادر شوهرت نمون حالا هر چی هم ک ...

نه نمیمونم اما واقعا بعد این همه سال خوب شده بود حالا نمیدونم دیگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز