من پشت کنکوری بودم و دانشگاه هم میرفتم
از 6ساعت شروع کردم و تا 3هفته به 14ساعت رسوندم
گاهی کم و زیاد میشد ولی همیشه میانگینش رو حفظ میکردم
از دانشگاه مرخصی گرفتم
یک روز بدون مطالعه نداشتم ولی به نظر من مدل درس خوندن و تعداد تست حتی از ساعت درس خوندن مهم تره
هر درسی که بلد نبودم فیلم نگاه میکردم برلی زیستم هم کلاس حضوری میرفتم
4950منطقه دو