آقا پدر من میخواست ی کوییک صفر بخره پارسال من نزاشتم گفتم باید ماشین بزرگ تری بخری مثل پرشیا ۲۰۶ سمند
بعد من اصرار کردم خلاصه رفتیم یک زانتیا نقره ایی مدل ۸۹ ۲۴۰ هزار تا کارکرد خریدیم
خب ماشین خوبیه ولی هر چند وقتی میریم تعمیرگاه حداقل بین ۱۰-۵ میلیون پیاده میشیم الان عذاب وجدان دارم نسبت به پدرم چیکار کنیم
اینم بفروشیم با پولش چیزی نمیتونیم بگیریم