2777
2789
عنوان

ماشین

99 بازدید | 10 پست

آقا می‌خوام کوییک صفر رو بفروشم یدونه ال نود ۹۱ تمیز بگیرم ولی میترسم به خرج بیافته اذیت کنه 

مثلا یدونه ال نود ۱۷۰ هزار تا کار بی رنگ 

پیشنهاد تون چیه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بستگی داره کوئیک و کی می خواد استفاده کنه 

کسیکه سالهاس رانندگی کرده و مهارت داره 

یا کسیکه ممکنه بلایی سر ماشین بیاره که افت قیمت شدید پیدا کنه 

اگر گزینه دوم هستی ال نود رو بگیر 

ماشین دست دوم اونم سال ۹۱ معمولا خیلی خرج داره حالا ال نود زیاد اطلاعات ندارم چطور ماشینیه 

خدایا بخاطر داشتن دوتا وروجک شیرین ازت ممنونم 

اخه ال نود اصلا خوشگل هم نیست، چرا اینکارو کنی اونم ماشین 13 سال پیش، اون قطعا الان به پت پت افتاده

تو جون منی، همه وجود منی، تو عمر منی،همیشه تو ذهن و قلب منی، باهات حرف میزنم، بغلت میکنم، میبوسمت، حتی اگه هیچوقت بهت نرسم کوچولوی مامان😔♥ من مادر بچه هایی هستم که هیچوقت نداشتم💔روزیکه تو رو بغل کنم بهترین روز دنیاست فندق من😘به امید اون روز زنده ام،من و بابایی خیلی وقته منتظر توییم،ما تو را خواهیم دیداگر خدا معجزه کند......                                                                                                                                       

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز