2777
2789

من هستم عزیزم

لطفا همینجا سوالتون رو بپرسید

خیلی طول کشید تا بفهمم کاری که خوشایند من نیست لزوما غلط نیست. انتظاراتی که از آدم‌ها دارم هم لزوما درست نیست و اساسا من جای حق ننشسته‌ام که متر و معیار درست و غلط باشم. این در ظاهر خیلی ساده به نظر می‌رسه ولی هم دهن من سرویس شد هم دهن زندگی تا من اینو بفهمم🙃
من هستم عزیزملطفا همینجا سوالتون رو بپرسید

بنده نهمم و انتخاب رشته دارم و اینکه یکی از انتخابام عمرانه چون بعد تحقیق بهش علاقه مند شدم می خواستم بدونم چجور رشته ایی است چون من به دندون و کامپیوتر و هوا فضا  هم کم و بیش علاقه دارم 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام ، بفرمایید سوالتون چیه


بنده نهمم و انتخاب رشته دارم و اینکه یکی از انتخابام عمرانه چون بعد تحقیق بهش علاقه مند شدم می خواستم بدونم چجور رشته ایی است چون من به دندون و کامپیوتر و هوا فضا  هم کم و بیش علاقه دارم 


بنده نهمم و انتخاب رشته دارم و اینکه یکی از انتخابام عمرانه چون بعد تحقیق بهش علاقه مند شدم می خواست ...

عذر می خوام من الان متوجه شدم که آقا هستید

اگه علاقه داشته باشید رشته خیلی خوبیه

به جز دندون که گفتید بقیه رشته هارو باید از طریق رشته ریاضی وارد شید پس الان برای انتخاب رشته خیلی مشکلی ندارید

برای دانشگاه هم باید ببینید به کارهای اجرایی علاقه دارید؟ یا نه کارهای دفتری رو بیشتر می پسندید؟

چون اگه سراغ عمران برید کارهای اجرایی و سر ساختمان رفتن هم داره ولی برای شما که آقا هستید بازار کار خیلی بهتره 

خیلی طول کشید تا بفهمم کاری که خوشایند من نیست لزوما غلط نیست. انتظاراتی که از آدم‌ها دارم هم لزوما درست نیست و اساسا من جای حق ننشسته‌ام که متر و معیار درست و غلط باشم. این در ظاهر خیلی ساده به نظر می‌رسه ولی هم دهن من سرویس شد هم دهن زندگی تا من اینو بفهمم🙃
بنده نهمم و انتخاب رشته دارم و اینکه یکی از انتخابام عمرانه چون بعد تحقیق بهش علاقه مند شدم می خواست ...

اگه هدفت مهاجرته خوبه

در غیر این صورت توصیه اکید من اینه که وارد بازار بشی و یه کسب و کاری راه بندازی، بعدش وارد دانشگاه بشی 


چون بخوای بیای دانشگاه عمران بخونی، بعدش باید دو سال از فارغ التحصیلیت بگذره که بتونی آزمون نظام مهندسی بدی 


 درباره مهاجرت تحصیلی راهنمایی کردم، لطفاً اول تاپیکا رو بخونید، ممکنه جوابتون همون‌جا باشه :)

عذر می خوام من الان متوجه شدم که آقا هستیداگه علاقه داشته باشید رشته خیلی خوبیهبه جز دندون که گفتید ...

بنده اگه نخوام دروغ بگم همه کار ای کامپیوتری قوی دارم وهم اجرایی قوی هم ورزشکارم و در ای نحال دارم برنامه نویسی..........یاد می گیرم 


بازار کارش چطوریه

اگه برنامه نویسیتون خوبه به نظرم رشته کامپیوتر براتون بهتره

گفتم که بازار کارش برای آقایون خیلی بهتره، من تو دفاتر فنی دنبال کار بودم که به خاطر حقوق پایین حاضر نشدم جایی کار کنم و الان فقط نظارت رو میرم

درآمد نظارت هم بسیار پایینه یعنی با پایه ۳ که اولشه نهایتا سالی ۵۰ ولی خب ساعتی که براش میذاری هم کمه

خیلی طول کشید تا بفهمم کاری که خوشایند من نیست لزوما غلط نیست. انتظاراتی که از آدم‌ها دارم هم لزوما درست نیست و اساسا من جای حق ننشسته‌ام که متر و معیار درست و غلط باشم. این در ظاهر خیلی ساده به نظر می‌رسه ولی هم دهن من سرویس شد هم دهن زندگی تا من اینو بفهمم🙃
اگه برنامه نویسیتون خوبه به نظرم رشته کامپیوتر براتون بهترهگفتم که بازار کارش برای آقایون خیلی بهتره ...

کار کردن تو شرکت چطوره یعنی نیست یا اینکه چجوری میشه پیمانکار شد 

کار کردن تو شرکت چطوره یعنی نیست یا اینکه چجوری میشه پیمانکار شد

کار تو شرکت از نظر من با حقوقایی که میدن وقت تلف کردنه

برای پیمانکاری هم بستگی به خودتون و توانایی هاتون داره

سرپرست کارگاه الان با کمتر از ماهی ۶۰ تومن کار نمی کنه اصلا ولی باید زرنگ بود و کار پیدا کرد

خیلی طول کشید تا بفهمم کاری که خوشایند من نیست لزوما غلط نیست. انتظاراتی که از آدم‌ها دارم هم لزوما درست نیست و اساسا من جای حق ننشسته‌ام که متر و معیار درست و غلط باشم. این در ظاهر خیلی ساده به نظر می‌رسه ولی هم دهن من سرویس شد هم دهن زندگی تا من اینو بفهمم🙃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز