پدرام۸۰ مدیر استارتر عضویت: 1403/08/08 تعداد پست: 1775 عنوان ماشین 44 بازدید | 3 پست بین زانتیا ۸۹ال نود ۹۱کوییک صفر کدومشون بهتره 1404/05/22 | 20:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sarina1380 عضویت: 1399/01/14 تعداد پست: 473 هندلینگ و شتاب زانتیا رو هیچ ماشینی در محدوده قیمتی زیر ۸۰۰ تومن ندارهال نود کم خرج و با دوامهکوییک اشغاله
flfli عضویت: 1398/12/20 تعداد پست: 7896 سلام جانا ماشین صفر ازاول زیر پای خودت هست ومیفهمی چکار میکنی هرچی باشه ماشین صفر از دست دوم بهتره موفق باشی🌷 از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤