سلام
یک آقا پسری دانشجوی ارشد عاشق یک فردی میشود که آن خانوم هم متقابلاً اورا دوست دارد
به لحاظ شخصیت هم بسیار آرام و با ادب و دارای خانواده محترمی هست
اما تا پسر سربازی اش تمام شود و فارغ تحصیل شود حدود دو الی سه سال طول می کشد
یک ماشین دارد و خونه را والدین میتونن در اختیارش قرار بدن
به نظر شما بهتر هست این پسر ناچارا قید این فرد رو بزند یا قصدش برای ازدواج را به اطلاع آن خانوم برساند
چه توصیه ایی به آن آقا پسر دارید ؟