2777
2789
عنوان

خواستگاری

148 بازدید | 12 پست

سلام 

یک آقا پسری دانشجوی ارشد عاشق یک فردی میشود که آن خانوم هم متقابلاً اورا دوست دارد

به لحاظ شخصیت هم بسیار آرام و با ادب و دارای خانواده محترمی هست

اما تا پسر سربازی اش تمام شود و فارغ تحصیل شود حدود دو الی سه سال طول می کشد

یک ماشین دارد و خونه را والدین میتونن در اختیارش قرار بدن

به نظر شما بهتر هست این پسر ناچارا قید این فرد رو بزند یا قصدش برای ازدواج را به اطلاع آن خانوم برساند

چه توصیه ایی به آن آقا پسر دارید ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بسی بهتر میباشد قیدش را بزند اگر دوستش مبداشت دین گونه مردد نمیگشت 

راه رستگاری اینگونه نمیباشد ای نکواندیش

زندگی قطعیت اندوه باری است که ....نه میتوانی تمامش کنی نه میتوانی ادامه بدهی ...

بسی بهتر میباشد قیدش را بزند اگر دوستش مبداشت دین گونه مردد نمیگشت راه رستگاری اینگونه نمیباشد ای نک ...

همانا که سخنانت راه را بر ایشان نمایان کنندی

این نقد بگیر و دست از آن نسیه بشوی که آواز دهل از دور خوش است 🫵
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز