iiiizariii مدیر استارتر عضویت: 1399/11/23 تعداد پست: 153 عنوان کمکم کنید 53 بازدید | 3 پست سلاممن بچه اول خانوادم و مدام مامانم هرچند روز یکبار میگه از بس وسیله دارید هرکدوم یه گوشه خسته شدمچرا نمیری دیگه از خونه(ازدواج)...فلان وسیله ها جا گرفته....این وسایل جهاز جا گرفته....خیلی حرفش دلمو شکست...خیلی حالم بده... میخوام خودمو بکشم 1404/05/22 | 11:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
iiiizariii مدیر استارتر عضویت: 1399/11/23 تعداد پست: 153 ناراحت نباش درست میشه برات دعا میکنم چه درستی انگار دنیا رو سرم خراب شدهانگار من بچه آوردمانگار خودم مسئول به دنیا اومدن خودمم
sarina3456 عضویت: 1398/04/30 تعداد پست: 2581 به چپت بگیر بگو نمیرم جا خوش کردم تا پنجاه سالگیم ببینم چی کار میخوای بکنی وسیله جا گرفته فداسرم که جا گرفته خیال نکنی واسه جا گرفتن پامیشم خودمو تو چاه ازدواج میندازم یکم عرصه جواب دادن داشته باش بدم میاد انقدر ضعیف باشه کسی من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود
saieed75 عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 1352 چه درستی انگار دنیا رو سرم خراب شدهانگار من بچه آوردمانگار خودم مسئول به دنیا اومدن خودمم اخی ناراحت نباش همه چی درست میشه ایشالا