2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام وصددددددددددددددد سلامممممممممممممممم.

بیایید بغلم.دلم براتون تنگ شده

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
بچه ها چجوری رژیم دوستان رو ببینم زدم رو رژیم چیزی نیومد

عزیز جان برو تاپیک قبلی....

صفحه ۳۷.۳۸.۵۷۸.۵۷۹.۲۰۱۲.۲۰۱۳وبقیه هم رژیمای مختلفی داشتن.

تاپیک قبلی 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/1375260/مامانای-اقدامی-واسه-بارداری-با-کیت-وسونو-بیایید-باهم-باشیم

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
بچه ها چجوری رژیم دوستان رو ببینم زدم رو رژیم چیزی نیومد

مثلا رژیم من اعجوبه ای بیش نبود😁

کلا هر چیز سبز رنگی ممنوع بود .اما دوستان دیگه خیلیاشون ممنوع نبودن.

رژیما متفاوت بود تو این تاپیک

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘

بچه ها یادتونه تاپیکو داغون کرده بودم😁😁😁😁

همه متلاشی شده بودن😂😂

و همه در ب در دنبال تاپیک بودن😕

بچه ها سیرابی یادتونه😁

حاملگی من یادتونه😑😑این شکلکه یادتونه😷😷😷😷😷😷

یادش بخیر

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
بانو جون تو همین تاپیک مینوشتیم رژیم# رژیم بچه ها میومد ولی الان زدم نیومد

آهان اونو نمیدونم😁

خیلی وقته سر نزدم

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘

خوشگلا امیدوارم سال خوب وپربرکت و شاد وپراز ارزوهای براورده شده داشته باشید

بچه های تاپیکم خیلی دوستتون دارم😍😍😍😍انشاله ب ارزوهای قشنگتون برسید😘😘😘😘
سلام وصددددددددددددددد سلامممممممممممممممم. بیایید بغلم.دلم براتون تنگ شده


سلااااااام به روی مااهت بانو جون.خوبی عزییزم.کجایی اخه شماا.گاهی بیا یه سر بهمون بزن دلمون تنگ میشه اخه😍دخترای گلت چطورن.روی ماهشون رو ببوس حتمااا😍 راستی بانو جون عیدت مبااارک😍ایشاااله به همه ی ارزوهات برسی خانومی😍😍

من صلواتو خوندم. ان شاءالله همگی به نیت دلتون برسید

خدایا ناامیدم نکردی هیچ وقت الانم مطمنم ناامیدم نمیکنی. خدایا نزار هیچ آرزویی آرزو بمونه.خدایا دل همه ی دوستامو شاد کن. هر بژی کورد❤
دقیقاا بعداز رابطه؟

اره عزیزم بعدش.

خدای مهربونم ناامیدم نکن خیلی سخته میگذره خودت حالمو خوب کن به حق امام حسین کمکم کن من به معجزه تو احتیاج دارم ازم دریغ نکن .خسته و دل شکسته شدم دستمو بگیر .توکلت علی الله و حسبی الله ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز