2789
عنوان

عکس‌های سم

619 بازدید | 15 پست

امروز داشتم توی پیج دوستم دنبال یکی از عکسامون می‌گشتم که به یه عکس دیگه رسیدم🤣

تولدش بود

من‌ از سرکار با همون لباس‌ها سریع یه کیک خریدم رفتم خونه‌ی اون بعد من مانتو شلوار اداری و مقنعه تنم بود اون رفت پیرهن مجلسی پوشید و پیرهن مجلسی‌های دهه نود هم که یادتونه🤣

یه شال مجلسی هم داد به من که با مانتوم بپوشم🤣🤣


حالا تصویر به چا مانده در اینستای دوستم:

یه کیک با دوتا چنگال وسطش

دو‌تا پیتزا 

یه دختر با لباس مجلسی دکلته دامن پف دار

یکی دیگه با مانتو شلوار اداری و شال مجلسی ست پیرهن دوستش 🤣

و یک خانه به شدت نا مرتب حتی کادر عکس و روی میز هم تمیز نکردیم



بعد شوهرم هی میگه تو و دوست‌هات ادایی و پزو هستید

از این شات گرفتم که ببینه نه پزی هست و نه ادایی 🤣

تنها چیزی که به جا مانده فقط هست تباهی 🤣🤣

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂😂صفا و صمیمیتی که تواین جور عکس ها هست تو هیچی نیس

من خیلی از عکس‌های سم پیج خودم رو آرشیو کردم ولی خب پیج دوستان هنوزرزز پابرجاست با قدرت 


[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

به جا هم توی یه سفر زیارتی کیفیت دوربین پایین بود شبیه آنابل حجاب استایل افتادم

عزیزممم 

چه خوش زندگییی و چه خوش خاطره 

چقدر قشنگ زندگی میکنید 

دیدتون قشنگه یعنی 

آدم راحت گیر و راحت فراموش کن و خوش خنده و خوش گذرونی هستید؟😅

حس ششم نداشته م اینو بهم میگه

عزیزممم چه خوش زندگییی و چه خوش خاطره چقدر قشنگ زندگی میکنید دیدتون قشنگه یعنی آدم راحت گیر و راحت ف ...

قربونت😘


چه بگویم؟

اگر راحت گیر نبودم که با این همه گندی که زدم باید صدبار خودکشی می‌کردم🤣

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

مریم من دوست دارم فیلم عروسی یسری فامیلا (زمان نوجوانی من)نابود بشه🤦‍♀️😂

نوجوانی تو مصادف با جوانی منه

جوانی تباه دردناک‌تره🤣🤣🤣🤣

تعریف کن تو چطوری بودی ؟

مطمئنم تو از من بهتر بودی با شناختی که ازت پیدا کردم 

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نوجوانی تو مصادف با جوانی منهجوانی تباه دردناک‌تره🤣🤣🤣🤣تعریف کن تو چطوری بودی ؟مطمئنم تو از من به ...

عروسی بغضی فامیلا زیاد میرقصیدم 😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

تو مراسمای حنا بدون و عیدی و‌یلدایی عروس وسیله و حنا به دست همش وسط میرقصیدم😬😬

زمان نوجوانیم کلیپس میزدم و تو یسری جشن ها کلیپس سرمه🤣🤣🤣

با صورت پر مو کرم میزدم😶🤦‍♀️🤦‍♀️

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

عروسی بغضی فامیلا زیاد میرقصیدم 😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️تو مراسمای حنا بدون و عیدی و‌یلدایی عروس وسیله و حنا ب ...

منم کلیپس میزدم

از اون‌ها که گل داشت🤣🤣🤣

یه زمانی انتخاب کلیپس چقدر پیچیده بود😅

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

منم کلیپس میزدماز اون‌ها که گل داشت🤣🤣🤣یه زمانی انتخاب کلیپس چقدر پیچیده بود😅

یادمه تنوعشم زیاد بود 😂د رمدل ها و رنگ های مختلف 

هرچقدر بزرگ تر خفن تر🤦‍♀️🤣🤣

کاربر آقا نه در تایپک های من شرکت کنه نه ریپلای بزنه نه لایک کنه نه درخواست دوستی بده...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز