امروز داشتم توی پیج دوستم دنبال یکی از عکسامون میگشتم که به یه عکس دیگه رسیدم🤣
تولدش بود
من از سرکار با همون لباسها سریع یه کیک خریدم رفتم خونهی اون بعد من مانتو شلوار اداری و مقنعه تنم بود اون رفت پیرهن مجلسی پوشید و پیرهن مجلسیهای دهه نود هم که یادتونه🤣
یه شال مجلسی هم داد به من که با مانتوم بپوشم🤣🤣
حالا تصویر به چا مانده در اینستای دوستم:
یه کیک با دوتا چنگال وسطش
دوتا پیتزا
یه دختر با لباس مجلسی دکلته دامن پف دار
یکی دیگه با مانتو شلوار اداری و شال مجلسی ست پیرهن دوستش 🤣
و یک خانه به شدت نا مرتب حتی کادر عکس و روی میز هم تمیز نکردیم
بعد شوهرم هی میگه تو و دوستهات ادایی و پزو هستید
از این شات گرفتم که ببینه نه پزی هست و نه ادایی 🤣
تنها چیزی که به جا مانده فقط هست تباهی 🤣🤣