2777
2789
عنوان

اگ بدونید کجام😂😂😂😐

396 بازدید | 23 پست

باخانوادم اومدیم پارک نشستم توهمون تاب های بچه ها خانوما ی جور نگامیکنن😂😂😂😐

وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته.                                                      جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن                   توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده                                            

وای ایول

محکم خودتو تاب بده

اینجا نی نی سایته، اینجا بعضیا خرج روزانه شون، درامد ماهیانه خیلیامونه. اینجا حرف از بی عدالتی و ظلم علیه زنانه. اینجا نظرکرده زیاد داریم، اونایی که موکل دارن، حس ششم دارن، اونایی که خواب زیاد میبینن ولی نمیگن شب قبلش شام چی خوردن. اینجا نی نی سایته، جایی که از تنهایی بهش پناه میبریم، با هم حرف میزنیم، جر و بحث میکنیم، خیلیا اینجا زندگی میکنن، هویت دارن، دوستاشون اینجان. همه نوع ادمی هم اینجاست، کنکوری و غیر کنکوری و مجرد و متاهل و باردار و زائو و در شرف طلاق و طلاق گرفته و فیک و اصل و اصیل و فقیر و غنی. 🫂 ولی با هم مهربون باشیم ، چون شاید در دنیای واقعی، همه مان به همان چند کلمه ارامبخش نیاز داشته باشیم... الا بذکر الله تطمئن القلوب

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میشه راهنماییم کنی اسی؟؟ 

پدرم شغلش پلیس فتاست و به واسته ی شغلش واقعا گاهی توی گوشی کاریش ممکنه عکس های ناجور هم باشه خب 

مامانم امروز رفت گوشی کاری بابام رو چک کرد دو سه تا عکس بود توش دیگه دعواشون شد 

از صبح با مامانم حرف زدم و سعی کردم کنارش باشم و.. اما الان که بابام برگشته از سر کار واقعا نمیتونم برم پیشش از سمتی با بابام هم سر اینکه بهم گفت تو مگه چه کار کردی که خسته ای دعوام شد 

اومدم تو اتاقم خوابیدم 

کار درست چیه تو این شرایط؟؟ 

چه رفتاری کنم؟ برم پیششون؟ نمیدونم واییییی

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

چند سالته ؟؟

منم چند وقت پیش سوار شدم چندتا پسر از جلوم رد شدن خندیدن 

•|شیرینآ|•💕 ملقب به خانم توت فرنگی🍓🧚🏻‍♀️ •مهربان باشید اما از ادم های پرتوقع فاصله بگیرید مقیاست را بهم میزنن و حرمت مهرت را می‌شکنند آنها حافظه ضعیفی دارند خوبی هارا زود فراموش می‌کنند..✨️ 

وای ایولمحکم خودتو تاب بده

مامانم میگ کنار مانیا نفهمن بچه مایی😂😂😂😐گردنم نمیگیرن

وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته.                                                      جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن                   توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده                                            

چند سالته ؟؟منم چند وقت پیش سوار شدم چندتا پسر از جلوم رد شدن خندیدن

بیست واندی

وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته.                                                      جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن                   توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده                                            

وای من عاشق تابم.

بیخیال راحت باش اصلا به بقیه فکر نکن😂

یه بار رفتیم یه پارک هیشکی نبود بابام از سرسره می‌رفت بالا از پله هاش میومد پایین😂

خسته ام ولی پر امید ادامه میدم https://daigo.ir/secret/71666802324

🤣🤣🤣🤣🤣 با این مامان پیر نمیشی

رفته دوتازن پیدا کرده وازداداشم تعریف میکنه منو گردن نمیگیره نگامم نمیکنه😂😂😂😐

وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته.                                                      جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن                   توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده                                            

وای من عاشق تابم.بیخیال راحت باش اصلا به بقیه فکر نکن😂یه بار رفتیم یه پارک هیشکی نبود بابام از سرسر ...

😂😂😂

ایول حالا بابامن میره ی گوشه ماروهم گردن نمیگیره

وقتی جنازه ازخودت نباشه حلوا به دهنت شیرین میاد.از درددیگران گفتن راحته.                                                      جلیقه نجات رو تن ماهی کنی میشه جلیقه مرگ توی زندگی برای همه نسخه یکسان نپیچ.همه مث هم نیستن                   توی بچگی استخونام درد گرفت گفتن داری قد میکشی فهمیدم بهای رشد تحمل درده                                            

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز