2789
عنوان

معده درد

77 بازدید | 14 پست

درمانش چیه؟یه درد مبهمیه گاهی تو قفسه سینمه گاهی زیر سینمه گاهی احساس میکنم قلبمه

دو هفتست میگیره ول میکنه به پشتمم میزنه

نوار قلب دادم فکر کردم قلبمه دوتا دکتر نشون دادم گفتن کاملا سالمه

ناشتا پنتوپرازول بخور بعد از غذا فاموتیدین کمپرس گرم کن 

عمری ک اجل در عقبش می‌تازد هرکس که غم و غصه خورد می‌بازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو می‌آید ولی همراه نیست.&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر؟جان من ذاتیست بعضی ویژگی های بشر

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ناشتا قرص پنتوپرازول 40 بخورین یا فاموتیدین رفلاکس معده دارین همون ترش کردن عامیانهمیزنه به پشت جناغ ...

اره اینو چندین ساله که دارم....اما تا حالا این دردو که نمیدونم واسه قلبه یا معده نداشتم بابت همون نگرانم

اتفاقا میخورم ولی خیلی نگرانممیگم نکنه جای دیگمه و معدم نیست

من پنتوپرازول و لانسوپرازول اینا کدتهش پرازول داره اصلا بهم نساخت بدتر شدم

ولی قرص لیبروسی داد دکتر عالی الان دوسه ماهی هروقت حس‌کنم معدم اذیته میخورم یدونه اب رو اتیش


اره اینو چندین ساله که دارم....اما تا حالا این دردو که نمیدونم واسه قلبه یا معده نداشتم بابت همون نگ ...

واسه معده 

نه قلب 

اما بازگشت اسید معده خطرناکه 

برین متخصص داخلی حتما 

حرص و جوش هم نخور 

بدتر میشه

🖤

بچه ها من باردارم سمت راست شکمم یهو یه تیری میکشه که تکون نمیتونم بخورم جیغ میزنم از چیه؟

طبیعیه؟

نمیدونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو میخونی، اما یادت نره: غم همیشه انقد پر رنگ نمیمونه
چی بگم...حتما معدت عصبیه...نمکتو عوض کن نمک دریاچه ارومیه بخر...سیاهدونه و عسل یه قاشق چایخوری ناشتا ...

مرسی از راهنماییت عزیزم معدم که عصبیه دکترم بهم قرص داد

واسه معده نه قلب اما بازگشت اسید معده خطرناکه برین متخصص داخلی حتما حرص و جوش هم نخور بدتر میشه

خطر چی داره؟

والا بهم ی قرص داد دکتر پوکسایده اسمش بهم نمیسازه میخورم استرس میگیرم

حرص و جوش که هرروز میخورم

خطر چی داره؟والا بهم ی قرص داد دکتر پوکسایده اسمش بهم نمیسازه میخورم استرس میگیرمحرص و جوش که هرروز ...

اسید برمیگرده به مری عزیزم 

آسیب میزنه به مری 

عاره این قرصا خیلی بده 

گل گاو زبون بخور بجاش دمنوش زعفرون

صبح ناشتا پودر شیرین بیان حل کن تو آب بخور 

معده تقویت میشه

🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792