2777
2789
عنوان

کسی کوییک داره ⁉️🚘

915 بازدید | 21 پست

مدل کوییک‌تون چیه ؟ (R,S,GX,معمولی)

راضی هستین؟ از صفر دستتون بوده؟

سیستم تعلیق‌ش چطوره؟

موتورش تو سربالایی و سرپایینی اذیت نمیکنه؟میره بالا؟

موتورش با کابین صدا میده؟ زیاده یا قابل تحمل؟

تعمیرگاه و اینا زیاد میره؟

باهاش تو اتوبان و جاده هم میشه رفت؟

اگر تعمیرگاه مجاز می‌روید هزینه هاش چطوره؟ اصلا چی هاش شامل گارانتی میشه؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

Gxrهس سقف مشکیا تو سربالایی یکم زور میزنه ترمزش قدرت نداره گارانتیشو شوهرم میدونه ولی امگار تا یکسال ...

اگر لنت ترمز عوض کنی بهتر نمیشه ؟

راضی هستین ؟ برای شهر و اینا خوبه ؟

تا چند کیلومتر میشه باهاش رفت که امن باشه و بی خطر ؟

سربالایی بالا میره یا نه گیر میکنه ؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

ما تمام سفرهای جاده ای و خارج شهر رو با کوییک میریم، سربالایی های تند رو هم که عالی جواب داده. یکی دوبار صدا میداد نمیدونم کجاش که درست کردیم.داخل کابین هم صدا نداره. در کل خوبه، مدل s

اگر لنت ترمز عوض کنی بهتر نمیشه ؟راضی هستین ؟ برای شهر و اینا خوبه ؟تا چند کیلومتر میشه باهاش رفت که ...

سربالایی گیر میکنه یبار استاپ گرد اونموقع خیلییی کند میشه حالافک کن ماشینم پشتته! یجاهای نمیگشه کلا ماشین استپ میزنه تو ترافیک ولی خوب بدنی باهاش سفررفتیم سرعت گاهی ۱۰۰ تا میرم ولی میگم ک ترمز دیر میگیره لنت عوض کزدیم

ما تمام سفرهای جاده ای و خارج شهر رو با کوییک میریم، سربالایی های تند رو هم که عالی جواب داده. یکی د ...

تا جند کیلومتر میشه باهاش گاز داد که امن باشه ؟

ترمزش خوبه ؟ موتورش چطوره ؟

تعمیرگاه و اینا زیاد میره ؟ یا در حد قطعات مصرفی؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

سربالایی گیر میکنه یبار استاپ گرد اونموقع خیلییی کند میشه حالافک کن ماشینم پشتته! یجاهای نمیگشه کلا ...

تو ترافیک موتورس کم نمیاره ؟ به صدا بیفته یا داغ کنه اذیت کنه ؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

تو ترافیک موتورس کم نمیاره ؟ به صدا بیفته یا داغ کنه اذیت کنه ؟

ما شهرستانیم ترافیک زیاد نداریم ولی گاهی موقع دورفلکه زدن دور بلوار زدن کم میاره استپ میکنه کولرش اگه بزنم رو درجه زیاد باعث کندی ماشین میشه

ما شهرستانیم ترافیک زیاد نداریم ولی گاهی موقع دورفلکه زدن دور بلوار زدن کم میاره استپ میکنه کولرش اگ ...


مدل کوییکتون چیه ؟

در کل راضی هستین ؟

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

تو ترافیک موتورس کم نمیاره ؟ به صدا بیفته یا داغ کنه اذیت کنه ؟

مال ما صفربود گرفتیم میخای بخری بخر دیگه ماشین ایرانی اونقد مشکل داخلش هس حتما یجیزی هس گ کوییک فروشش،بیشتراز سایناس سایما خرابیش زیاده

مال ما صفربود گرفتیم میخای بخری بخر دیگه ماشین ایرانی اونقد مشکل داخلش هس حتما یجیزی هس گ کوییک فروش ...

ممنونم 🌹

برای حفظ آرامش و سلامت روانم؛ جواب کسانی که حرفشون مخالف من باشه یا اذیتم کنه رو نمیدم 🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز