2789
عنوان

حرف نزدن

292 بازدید | 8 پست

سلام مامانا پسرم درکش خوبه اما حرف نمیزنه سه سالو چهار ماهشه کلن ده تا کلمه میگه همه چییو میفهمه میریم یه جا مهمونی با دیگران همش ااااا ااا میکنه می‌خواد باهاشون حرف بزنه یا با ادا و اطوار همه میگن چرا حرف نمیزنه خیلی نگرانم دوماهه گفتارم میبرم 

امگا بده گفتار ددمانی ببر  اصلا توجمع یا کنارش درمورد اینکه چرا صحبت نمیکنه هیچی نگید بچه ها سریع متوجه همه چی میشن

ادما میتوانند هرجور که دوست دارند زندگی کنند بشرط اینکه باعث اسیب ب زندگی بقیه نشه..کاش بشه بریم ی جایی که بخاطر دیگران راه رسم زندگیم عوض نکنیم .. ...ب امید  روزی این سرزمین جای بهتری شود برای زندگی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دارم میبرم کفتار نه چیزی نمیگه اما خیلی نگرانم

جای نگرانی نداره اصولا میگن تا ۳سال از نطر علمی مشکلی نداره صحبت نکردنش پسر شما هنوز خ تایم ازش نگذشته و توی گلدن تایمه شربت امگا خارجی بگیر بده بهش  یکم گرونخ ولی میارزه بعدش تخم های ریز پرندهااا سرشار از امگان همین تخم کفتر کوچولو کار ۳تا ماهی بزرگ میکنه درمقیاس امگا  بهش بده معجزش میبینی اساسا بهمین دلیل قدیمیا تخم کفتر میدادن ک زود زبون باز کنن

ادما میتوانند هرجور که دوست دارند زندگی کنند بشرط اینکه باعث اسیب ب زندگی بقیه نشه..کاش بشه بریم ی جایی که بخاطر دیگران راه رسم زندگیم عوض نکنیم .. ...ب امید  روزی این سرزمین جای بهتری شود برای زندگی

پسر من ۵ سالشه   یکسالیه حرف میزنه  ولی فعل بکار نمیبرد  البته کم و بیش از سه سالگی بردمش گفتاردرمانی  رها کردم دوباره الان میبرم فعل ها رو بلد شده تو حرفاش بکار میبره  کاردرمانی هم میبرم  لی لی بلد نیس پریدن بلده از یه پله میپره ولی  از روی مبل  جرئت نمیکنه بپره پایین  پاهاش ضعیفه دوچرخه سواری بلد نیس  اینارو باید بلد بشه  وگرنه سنجش سال دیگه گیر میده  امسالم میبرم پیش دبستانی  خلوت   بچه های تو مدارس شلوغ دوام نمیارن  بعدا ک  کم کم  قوی شد میفرستمش دولتی  

خیلی خرجش میکنم   خودت باهاش کار کن کمتر هزینه کنی بلکی زودتر از من جواب بگیری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792