راستش من واسه استخدام کارم باید گواهی عدم سوپیشینه میگرفتم و دفتر خدمات قضایی بهم گفت که برات پیام میاد
و امروز یه پیام اومد که پرونده شما ثبت شده است
منم فکر کردم که برای اون کاره و لینگ رو باز کردم
و متاسفانه الان گوشیم هک شده واسه همه پیام میره چند نفر بهم زنگزدن حساباشون خالی شده
الان باید چکار کنم؟
گوشیم مدام زنگ میخوره که همه میگن حساباشون بالای ۱۰ میلیون خالی شده
برام دردسر نمیشه؟
ممکنه از من شکایت کنن؟