2777
2789
عنوان

خواستگاری

99 بازدید | 6 پست

سلام 

یک آقا پسری دانشجوی ارشد عاشق یک فردی میشود که آن خانوم هم متقابلاً اورا دوست دارد

اما تا پسر سربازی اش تمام شود و فارغ تحصیل شود حدود دو الی سه سال طول می کشد

به نظر شما بهتر هست این پسر ناچارا قید این فرد رو بزند یا قصدش برای ازدواج را به اطلاع آن خانوم برساند

اگر شما بودید بجای آن خانوم آیا صبر می کردید؟

دوسه سال یک عمرهست. 

یا عقد کنن،  یابرن پی زندگی خودشون. 


 اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است منتها مهم این است که خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست. بعضی اینها را با هم اشتباه میکنند؛ وقتی میگوییم خانه‌داری، خیال میکنند میگوییم داخل خانه بنشینید، هیچ کار نکنید، هیچ وظیفه‌ای انجام ندهید، تدریس نکنید، مجاهدت نکنید، کار اجتماعی نکنید، فعّالیّتهای سیاسی نکنید؛ معنای خانه‌داری این نیست. خانه‌داری یعنی خانه را داشته باشید؛ در کنار داشتن خانه، هر کار دیگری که از عهده‌ی شما برمی‌آید و میل به آن و شوق به آن را دارید میتوانید انجام بدهید؛ منتها همه در ذیل خانه‌داری است. دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان. 14دی1401

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر خانم هم متقابلا او رادوست داشته باشد صبوری خواهد کرد!به نظر بنده حقیر باید ابتدا خواسته و مکنونات قلبی اش را با خانوم مطرح کند و در صورت گرفتن پاسخ مثبت جهت صحبت با خانواده اقدام کند.در غیر این صورت قضیه کان لم یکن تلقی میکردد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز