2777
2789
اسیدفولیک مصرف نمیکردین؟ آزمایش تکمیلی براتون تجویز کردن؟

اسیدفولیک میخورم.

دکترم این آزمایش و هفته ۱۵ نوشت دادم سونو هم هفته ۱۸ میرم.

الان با آزمایشای بچه اولم مقایسه میکنم توی آزمایش اون ۴ تا ستون مختلف داره سندرم و ‌... رو اندازه گرفتن.

توی این غربالگریم فقط یه ستونه واسه ntd.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اسیدفولیک میخورم.دکترم این آزمایش و هفته ۱۵ نوشت دادم سونو هم هفته ۱۸ میرم.الان با آزمایشای بچه اولم ...

اسیدفولیک معمولا مانع مشکلات سیستم عصبی میشه، انشاالله که چیزی نیست و تو آزمایش و سونو تکمیلی رد میشه ریسکتون

لبخند بزن، گاه قوسی کوچک میتواند معماری بنایی را نجات دهد..
اسیدفولیک معمولا مانع مشکلات سیستم عصبی میشه، انشاالله که چیزی نیست و تو آزمایش و سونو تکمیلی رد میش ...

از همون اول بارداری خوردم.

فک کنم متوجه سوالم نشدین.

تو آزمایش باید ۴ تا نمودار باشه برای من یدونه هست فکر میکنم اون سه تای دیگرو اندازه نگرفتن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز