2777
2789
اسیدفولیک مصرف نمیکردین؟ آزمایش تکمیلی براتون تجویز کردن؟

اسیدفولیک میخورم.

دکترم این آزمایش و هفته ۱۵ نوشت دادم سونو هم هفته ۱۸ میرم.

الان با آزمایشای بچه اولم مقایسه میکنم توی آزمایش اون ۴ تا ستون مختلف داره سندرم و ‌... رو اندازه گرفتن.

توی این غربالگریم فقط یه ستونه واسه ntd.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسیدفولیک میخورم.دکترم این آزمایش و هفته ۱۵ نوشت دادم سونو هم هفته ۱۸ میرم.الان با آزمایشای بچه اولم ...

اسیدفولیک معمولا مانع مشکلات سیستم عصبی میشه، انشاالله که چیزی نیست و تو آزمایش و سونو تکمیلی رد میشه ریسکتون

لبخند بزن، گاه قوسی کوچک میتواند معماری بنایی را نجات دهد..
اسیدفولیک معمولا مانع مشکلات سیستم عصبی میشه، انشاالله که چیزی نیست و تو آزمایش و سونو تکمیلی رد میش ...

از همون اول بارداری خوردم.

فک کنم متوجه سوالم نشدین.

تو آزمایش باید ۴ تا نمودار باشه برای من یدونه هست فکر میکنم اون سه تای دیگرو اندازه نگرفتن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز