2777
2789
عنوان

تیپاکس

42 بازدید | 5 پست

بشدت عملکردش اومده پایین خیلییی زیاد یه بسته از فارس سفارش داشدم ۸۰۰ کیلومتره فاصلم باهاش الان ۴ روزه هنوز تو همون شهر که سفارش بوده مونده و یک حرکتم نکرده در صورتی که بسته های دیگه داشتم با ۱۲۰۰ کیلومتر فاصله ۳ روزه از طریق پست پیشتاز رسیده دستم تیپاکس خیلییی خرابه واقعا

خیلی مواظب باشید حتی یکی از دوستان اونجا کار میکنه گفت که اصن توجه ای ندارن که زملن بار زدن چه تخلیه بار وسایلو همینجوری پرت میکنن میگن بیمه شده بیمه میده اهمیت ندین

سلام و صبح بخیر

من یه بار از تیپاکس استفاده کردم

اونم بسته رو نرسوند دستش

رفتم خودم بگیرم گفت باید پول بدید

گفتم من کرایه رو دادم

گفت اگر بخوای بگیری باید پول بدی

دادم 

زنگ زدم پشتیبانی شکایت کردم

پول رو برگردوندن

کاری داشته باشم با پست انجام میدم

خیلی سریع تره

کاربر آقا هستم
سلام و صبح بخیرمن یه بار از تیپاکس استفاده کردماونم بسته رو نرسوند دستشرفتم خودم بگیرم گفت باید پول ...

حمل و نقل و پست های خصوصی همینن وسیله که پیشتاز با ۱۰۰ تومن میاره  تیپاکس با ۲۵۰ تومن میاره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حمل و نقل و پست های خصوصی همینن وسیله که پیشتاز با ۱۰۰ تومن میاره تیپاکس با ۲۵۰ تومن میاره

بحث پولش نیست

ادم پول میده خدمات بهتر و بیشتر بگیره

ولی ضعیف تره

کاربر آقا هستم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز