2777
2789
عنوان

مخلص زری

| مشاهده متن کامل بحث + 10948 بازدید | 1697 پست
کباب میخام

یا خدااااا چرا تو اینقدر شل شکمی

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کباب ن همو نون خالی بسه

ها

چون یه کلیپ بود میگفت

ادامه اش در پی وی میگم😂😂😂

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

آره میخاد مارو جری کنه که تعلیق بشیم 😂

اون شب خوش درسته سیلی محکمی بود بر من

ولی خوب دلیل نمیشه تعلیق بشیم😂😂😂

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

پلو لوبیا نمیخوای خااااک بخوری هر چی میگن میگی میخوام خخخ ب گثت نمیاد اینقد بخوری خخخخ

شام نخوردممممم🤣🤣🤣

یه‌ ومپایر با روح‌ بچه‌گربه...🧛🏻‍♀️🐈‍⬛                                                      https://daigo.ir/secret/7228025515

کاش همون اول تاپیک قفل میزد می‌رفت

دوباره بیاد صددرصد قفل میاره

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

شام نخوردم آقا گشنمه😭🤣

اینجا شام نمیدن تعلیقی میدن

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز