لطفا لطفا به حرفام گوش بدید
ببینید اینکه شما فدای شوهرتون بشید یا خرج نکنید که اون پیشرفت کنه، همیشه، باعث نمیشه در نهایت مدال بندازن گردنتون . تاحدی باهاشون راه بیاید ولی چیزی هم از خودتون دریغ نکنید . احترام و از بین نبرید، نزارید روتون تو روی هم باز بشه و هر رفتار و حرفی و جلوی هم داشته باشین
نیاز نیست خونه ی مادر شوهر میریدپاشید همه ی کارارو بکنید ، همین کارایی که بیشتر تو چشمه رو موقع چیدن یا جمع کردن سفره انجام بدید بیشتر به چشم میاد
اکثر وقتا گفتن بدی خانواده شوهرتون به خود شوهرتون بجز فاصله بین خودتون و همسرتون نتیجه ای نخواهد داشت.
نخواید که همیشه در همه ی مواردی شوهرتون پشتتون باشه خودتون زبون دارید و محترمانه اگه کسی حرف بدی بهتون زد همونجا جوابشو بدید و خودخوری نکنید.
خیلی تاپیک میبینم که میگن دلتنگشیم چیکار کنیم هی سمجش میشیم و فلان
تا جایی که میتونید خودتونو سرگرم کنید همونطور که برای اقایون زیاد مهم نیست چقدر با ما در ارتباطن .
و در نهایت به این جمله میرسید که همیششه همیشه همیشه باید اولویت زندگیتون خودتون باشید در هر مواردی
انقدر خودخوری راجع به همه چی سلامتی و ازتون میگیره
من خیلی ناراحت میشم وقتی میبینم انقدر تاپیک هست که همه درگیرن با همسرشون❤️