2777
2789

متوسط رو به عالی بنظرم

به این خاک و پرچم، سلام نظامی🫡🇮🇷✨💚درد را انسان بى هوش نمى كشد؛ انسان خواب نمى فهمد؛ دردرا انسان با هوش و بيدار مى فهمد، راستی، دردهایم كو؟ - شهید عباس دانشگر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دهمی؟

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

معدل خوبیه نگرانش نباش

به این خاک و پرچم، سلام نظامی🫡🇮🇷✨💚درد را انسان بى هوش نمى كشد؛ انسان خواب نمى فهمد؛ دردرا انسان با هوش و بيدار مى فهمد، راستی، دردهایم كو؟ - شهید عباس دانشگر

بله ورودی یازده

خیلی خوبه

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

معلما در حد نهایی داده بودن مخصوصااا زیست بدون کوچکترین رفع اشکالی

معدلت خیلی خوبه افرین 

مطمئنا سال ها دیگه تلاشت رو بیشتر کنی عالی تر هم میشی وقتی همچین معدلی ککسب کردی

برات آرزوی موفقت دارم

یک نفر پیش فلک ریش گرو بگذارد؛بلکه دست از سر آزردن ما بردارد!

بستگی به مدرسه و سطح سوال داره 

من خودم ورودی دهم بودم معدلم ۱۹/۶۵بود باز کسایی بودن که از من بیشتر شدن 

تو تجربی رقابت زیاده باید برای بالا نوزده تلاش کنی نهایی یازدهم اگه نمرات در همین حد بمونه کم‌میشی 

اَز مَن،مَنیٔ مآند کِه دیگَر شُوق هیچ نَدآ

بستگی به مدرسه و سطح سوال داره من خودم ورودی دهم بودم معدلم ۱۹/۶۵بود باز کسایی بودن که از من بیشتر ش ...

قبل دبیرستان که هرسال معدلم بیست بود😂

اینا نمره ی سال دهم منه

مدرسه م هیئت امناییه و طبیعتا سوالا هم سخته

قبل دبیرستان که هرسال معدلم بیست بود😂اینا نمره ی سال دهم منهمدرسه م هیئت امناییه و طبیعتا سوالا هم ...

معدلم نهم که مهم نبست همه چرته

اَز مَن،مَنیٔ مآند کِه دیگَر شُوق هیچ نَدآ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوران عقد

elena78_ | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز