lor_sevin مدیر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 عنوان بی بی چک | مشاهده متن کامل بحث + 556 بازدید | 50 پست لطفا ببینید مثبت یانه برامادرشدنم دعاکنید❤🥹 1404/05/14 | 23:26 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 کم رنگپررنگ مهم نیست مهم اینکه دوتا خط چند روز عقب انداختی با اروپریودمیشم ولی این ماه نخوردم دارو الانم الکی تست زدم چون دندون درد وسردردمیگرفتم پهلو درد الکی گفتم تست بزنم برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
ایتسی عضویت: 1404/04/02 تعداد پست: 3167 پریودیم نامنظم بادارو پریود میشم این ماه دارونخوردمه سینه هام یکم دردمیکنه دندون دردمیگیره ول میکنه ... انشانه که مثبته. ۹۰ درصد مثبته الان یه آزمایش خون بده مطمئن بشه😍هردوتون پر از خیر و سلامتی باشید.
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 تنبلی تخمدان داری عزیزم ؟ آره برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 انشانه که مثبته. ۹۰ درصد مثبته الان یه آزمایش خون بده مطمئن بشه😍هردوتون پر از خیر و سلامتی باشید. قربونت عزیزم انشالله ممنونم😘 برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
نگار08 عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 4189 با اروپریودمیشم ولی این ماه نخوردم دارو الانم الکی تست زدم چون دندون درد وسردردمیگرفتم پهلو درد الکی ... خب چندم سیکلت هسی ؟
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 خب چندم سیکلت هسی ؟ 44🫤 برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
nigl عضویت: 1403/12/06 تعداد پست: 2964 آره منم مثل شمام با دارو و پروژسترون پریود میشم یعنی قراره در آینده سخت حامله بشم ؟
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 منم مثل شمام با دارو و پروژسترون پریود میشم یعنی قراره در آینده سخت حامله بشم ؟ چیزی ک خدا میدونه ما نمیدونیم شاید خیلی راحت باردارشدی برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 انشالله که بارداری و زود نی نی تو بغل می کنی 🤩 قربونت عزیزم برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 فردا ازمایش بده حتما ماه قبلی 30پریودی ترشح تخمکگزاری داشتم کیت زدم مثبت شد نمیدونم چرا ایقد دیرتخمک گزاری بوده برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
nigl عضویت: 1403/12/06 تعداد پست: 2964 چیزی ک خدا میدونه ما نمیدونیم شاید خیلی راحت باردارشدی ولی درکت می کنم عزیزم خیلی مشکل بدی اینکه طبیعی هر ماه نمیشه شد کلا نامنظم و طبق روال نیست خیلی بده دکتر به من مدرکسی پروژسترون داده
lor_sevin مدیر استارتر عضویت: 1399/04/22 تعداد پست: 956 ولی درکت می کنم عزیزم خیلی مشکل بدی اینکه طبیعی هر ماه نمیشه شد کلا نامنظم و طبق روال نیست خیلی بده ... بمنم داد ولی زیاد نمیخورم دوفامد بخور بجامدروکسی پروژسترون برامادرشدنم دعاکنید❤🥹
نگار08 عضویت: 1399/02/28 تعداد پست: 4189 ماه قبلی 30پریودی ترشح تخمکگزاری داشتم کیت زدم مثبت شد نمیدونم چرا ایقد دیرتخمک گزاری بوده اونایی که تنبلی دارن نظم تخمک گذاری بهم میخوره