وای چه عجیب
گفتی روز دقیق تولدشو نمیدونستی؟
ولی کلا بعضیا فازشون مشخص نیس
فرض کن یه مورد داشتم سری اول که اومدن و یه سری صحبتای ابتدایی شد احساس کردم اوکیه و تفاهم داریم خودشونم زنگ زدن برا قرار بعدی من خودم اوکی بودم ولی پدر و مادرم دو به شک بودن اونم درباره مسائل شغلی و حتی بعضی چالشهای خودم دیگه گفتن بهتون خبر میدیم اونام هی اصرار طوری که گفتن باشه بیاید ولی تو همون نصف روز نظرشون عوض شد😂 یهو دیگه بهانه آوردن که نیان و رفتن پشت سرشونم نگاه نکردن من اولش گفتم شاید باید بیشتر نشون میدادیم مشتاقیم ولی بعد فهمیدم بهترین کار کردیم اگر به کسی که تکلیفش با خودش مشخص نیس نشون بدی مشتاقی عملا حماقت کردی
به نظرم تو هم بهترین کار کردی اینکه پسر باهاشون نیومده خیلی زشته مگه بچه بازیه قهر میکنه
من نمیگم حق نداشتن ناراحت شن وقتی برا تولدت اینکارو کردن ولی اول تو یه بهانه دستت بوده که بگی روز دقیقش نمیدونستم و بعد اینقدر سردی ببینی که نخوای خودتو کوچیک کنی و بعدم اگه جدی میبودن تو قطعا یه طور دیگه جبران میکردی
حس میکنم کار درست رو انجام دادی دیگه هم بهش فکر نکن به کسی که تکلیفش با خودش مشخص نیس نمیشه تکیه کرد
فقط یه چیزی گفتی کنکور داشتی؟ چن سالته؟ اگه سنت کمه به نظرم فعلا بیخیال شو راحت درستو بخون زندگیتو پیش ببر این همههه وقت داری دختر😁