2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شبی یه قسمتشو ببین 🥲به جمع ما اضافه شی ک غرق شدیم

داستان شهرزاد رو کم و بیش میدونم چجوریه ولی چون میدونم خیلی جاهاش شبیه زندگی خودمه نباید نگا کنم 

گناه کردیم نه نعمت هایش را گرفت نه رسوایمان کرد اگر بندگی اش را میکردیم چه می‌کرد 🧡🩵

داستان شهرزاد رو کم و بیش میدونم چجوریه ولی چون میدونم خیلی جاهاش شبیه زندگی خودمه نباید نگا کنم

باز اگه خودتو میشناسی میدونی ک اذیتت میکنه اصلا نگاه نکن، من تا مدت ها تو خودم بودم 

باز اگه خودتو میشناسی میدونی ک اذیتت میکنه اصلا نگاه نکن، من تا مدت ها تو خودم بودم

یه وقتایی که تو اینستا یه سکانس هایی ازشو میبینم کسی پیشم نباشه زود گریم میگیره 

گناه کردیم نه نعمت هایش را گرفت نه رسوایمان کرد اگر بندگی اش را میکردیم چه می‌کرد 🧡🩵

یه وقتایی که تو اینستا یه سکانس هایی ازشو میبینم کسی پیشم نباشه زود گریم میگیره

من کل پستای اینستا رو سیو کردم چن وقا بود کل اکسپلورم شهرزاد بود، تو فلش شهرزاد، تو گالریم شهرزاد، 😂😂😂😂😂

اتفاقا ی پست تو اینستا بود نمیدونم دیدین یا نه، دوره های مختلفو نشون میداد، من واقعا دوسداشتم از دهه ...

من کلا در تاریخ  قاجار به بعد خوشم نمیاد چون ایران قدرتش به واسطه این دو حکومت پادشاهی از دست داد گرچه مطمئنم ایران اینده خوبی داره و قدرتش دوباره به دست میاره

من کلا در تاریخ قاجار به بعد خوشم نمیاد چون ایران قدرتش به واسطه این دو حکومت پادشاهی از دست داد گر ...

دوره ی هخامنشی هم دوس دارم، در کل هر چی ک گذشته بوده رو دوست دارم، همیشه هم بیشتر از اینکه تو حال زندگی کنم تو گذشته ام واسه همینم هس شاید افسرده ام

از بچگی تنها بود، انقد تو سرش زدن ک بی عرضه شد، ولی واقعا عاشق بود 🥲🥲🥲

به قول شهرزاد عشق اگه عشق باشه از جنس آزادیه.. 

قباد خودخواه بود، عاشق فقط خوشحالی معشوق اش میخواد نه اینکه به هر روشی شده معشوق و بکنه برای خودش

من مطمئنم بهترین ها در انتظار من هستند🥰

از بچگی تنها بود، انقد تو سرش زدن ک بی عرضه شد، ولی واقعا عاشق بود 🥲🥲🥲

به قول شهرزاد عشق اگه عشق باشه از جنس آزادیه

قباد یه آدم خودخواه بود که میخواست هر طور شده شهرزاد و بدست بیاره و برعکس بقیه ی عاشق ها براش مهم نبود حال معشوق اش

من مطمئنم بهترین ها در انتظار من هستند🥰

باورت میشه من تو این چندسال فرصت نشد ببینمش الان تازه تازم میبینمش و خیلی برام قشنگه 😃

خوش به سعادتت😂کاش از حافظم پاک میشد از اول با اونهیجان اولیه میشستم یه دل سیر نگاه میکردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792