دوستان حدود چندماه پیش معذرت میخوام کنار اندام تناسلیم ( واژن نه ) برآمدگی حالت جوش بود که متاسفانه دستکاریش کردم و از اون موقع تا الان موند جاش ،چند روزه متوجه شدم چندتای دیگه کنارش هست که یکیشون برآمدگی داره و مابقی انگار زیر پوستین ، شرایط دکتر رفتن ندارم دارم سکته میکنم یعنی زگیل هستن؟