2777
2789
عنوان

دوران دوستی

139 بازدید | 13 پست

خانم ها اگه خودتون تجربه کردید بگید چون مسئله ای نیست ک بگید دوستم این مدلی بود ، خواهرم 

چون خیلیا درموردش صحبت نمیکنن

به نظرتون واقعا ی پسر دخترو رو دوست داشته باشه میتونه تو دوستی رابطه نداشته باشن؟

یعنی خودتون این تجربه رو داشتید با کسی ی مدتی باشید حالا چ به ازدواح ختم شه یا نشه اما بگید این خط قرمزه بپذیره ؟



یعنی جدی جدی دارم رد میدم

لطفا نیاید بگید دیگه زمان قدیم نیست و فلان من بیست و هفت سالمه این برام خط قرمزه ک تو دوستی رابطه داشته باشم 

منم واسم خط قرمز بود

۳سال دوست بودیم ولی رابطه ی ج... نداشتیم

اخرشم جدا شدیم،خوشحالم که هیچوقت قبول نکردم

چون دوستی آشناییه

ممکن بود نداشتن بکارت روی تصمیم جداییم تاثیر بزاره و بیشتر به پاش بمونم،پس کارم از نظر خودم درست بود

فرهنگ جامعه ای که من توش هستم انتظار دارن دختر تا عروسی باکره باشه

همه فقط میان برن،انگار همه مسافرن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به هیچ وجه رابطع نداشته باش ببین دوست داشتن خودش حس جنسی رو قطعا فعال می‌کنه ولی پسری که دوست داره میزاره صد در صد مال خودش بشی بعد انجام بده چون می‌ترسه خدایی نکرده بهم نرسید و ایندت سر این تباه بشع

به هیچ وجه رابطع نداشته باش ببین دوست داشتن خودش حس جنسی رو قطعا فعال می‌کنه ولی پسری که دوست داره م ...

میدونم 

میخوام ببینم ممکنه صبر کنه؟! 

شما تجربه ای داشتید ک طرف صبر کنه؟

بهترین کارو کردی منم فرهنگمون همینجوریه

اره کاریش نمیشه کرد

بهترین توصیم اینه داخل رابطه ی بالای یکسال نمونی که بخواد به اینجاها برسه

اون یکسال هم فقط شناخت،اگه نیومد خواستگاری کات

همه فقط میان برن،انگار همه مسافرن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز