2777
2789
عنوان

کاش من بمیرم💔

73 بازدید | 7 پست

واقعا آرزوی مرگ دارم 

یکیش بخاطر لاغری بیش از حدم

و همینطور پرمویی بیش از حدم

بخاطر این دو تا امشب از دو نفر حرف شنیدم

الان شاید اینا از نظر شما مسخره باشه اما برا من معضله

چون ن چاق میشم ن اراده‌شو دارم ، و اینکه پرموییم هورمونیه که درمان نمیشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از لاغری نگو ک هرجی بدبختی دارم سر اونه ..هزار بار قلبم شکسته یرهمین لاغریم بوده ..پرمویی رو میشه ی کاری کرد ولی لاغری رو ن 

ی خانمی میگف بعد از هر وعده غذایی شیره خرما و ارده خوردم .تو ی ماه ۱۰ کیلو چاق شده بود 

من هیچ وقت هیچ چیزی رو تو زمان خودش تجربه نکردم ..همیشه خدااا حسرت چیزای ک ارزوشو داشتم بدلم گذاشت .....الان دیگ هیچی برام مهم نیس هر اتفاقی ک بیفته .....تمام تلاشمو میکنم اونای ک دور اطراف من هستن ب چیزای ک میخوان برسن ..تمام خودمو وقف میکنم تا دلی شده ی ساعت شاد بشه .چون همیشه لبخندم رو لبم خش شده 💔😥برام دعا کنید هرکی ک امضامو میخونه فقط محتاج کسی نشم 😭

خب همه اینا قابل حله ، برای لاغری برو دکتر تغذیه ، برای پرمویی هم اولا حتما مشکل هورمونی رو درمان کن چون بعدا آسیب های دیگه داره بعدم از یه دکتر پوست و مو بپرس بهترین کار با توجه به شرایطت چیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز