l مدیر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 عنوان app استور | مشاهده متن کامل بحث + 220 بازدید | 38 پست بچه هايي كه ايفون دارين ميتونيين از app store دانلودكنيدچيزي؟ياواسه شمام ارور ١٠٠٩ ميده؟ خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻 1396/12/19 | 12:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sepidddd عضویت: 1396/11/10 تعداد پست: 956 ااااااااااا حالاچيكاركنم؟باواي فأي وصلم والا من هروقت این ارور میاد میذارم فردا دان میکنم😁
گشتا عضویت: 1396/03/05 تعداد پست: 8372 هر چنو وقت یه بار لینجوری میشه، بخاطر تحریم ایدی های ایرانهاز فیل تر شکن استفاده کنی درست میشه چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد، من نه انم که زبونی کشم از چرخ فلک
پگاهههههههههه عضویت: 1396/08/06 تعداد پست: 2860 اپ استور كه فيلتر نميشه😐اجازه فيلتر ندارنبعضي وقتا سخت كار ميكنه كه اونم از ضعيفيه اينترنت ماست وگرنه فيلتر نداره
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 والا من هروقت این ارور میاد میذارم فردا دان میکنم😁 الان نزديك يه هفته اس هروزامتحان ميكنم نميشه،الان شما ميتوني دان كني؟ خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
_هانيـهٓ_ عضویت: 1396/10/28 تعداد پست: 1143 واسه منم ارور نميده ولي چندروزه دانلود نميتونم كنمفكركردم گوشيم پره همه چيموپاك كردم ولي بازم نميشهبايد با فيلترشكن دان كنيم ك من برنامشو ندارم وقتم نكردم بدم بيرون بريزههمچنان بي برنامه ام🤦🏻♀️😂 ما خودمون حوصله کارای خودمونُ نداریم سپردیمش به امانِ خدا، اونوقت شما کاره خودِتُ ول کردی پیگیرِ مایی؟:\
sepidddd عضویت: 1396/11/10 تعداد پست: 956 الان نزديك يه هفته اس هروزامتحان ميكنم نميشه،الان شما ميتوني دان كني؟ اره میتونماگه اپل ایدیتو داری بیا بیرون دوباره وصل شو
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 هر چنو وقت یه بار لینجوری میشه، بخاطر تحریم ایدی های ایرانه از فیل تر شکن استفاده کنی درست میشه بدشانسي فيلترشكنم ندارم خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 اره میتونم اگه اپل ایدیتو داری بیا بیرون دوباره وصل شو اره دارم خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
پگاهههههههههه عضویت: 1396/08/06 تعداد پست: 2860 ااااااااااا حالاچيكاركنم؟باواي فأي وصلم اگه سيم كارت رايتل داري با اون وصل شو اون سرعتش خيلي بالاتر از واي فايه
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 اگه سيم كارت رايتل داري با اون وصل شو اون سرعتش خيلي بالاتر از واي فايه نه ندارم عزيزم خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 اره میتونم اگه اپل ایدیتو داری بیا بیرون دوباره وصل شو دوستم الان همين كاري كه گفتيو انجام دادم امابازم نشد خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
sepidddd عضویت: 1396/11/10 تعداد پست: 956 دوستم الان همين كاري كه گفتيو انجام دادم امابازم نشد بازم ارور۱۰۰۹میده؟؟؟
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 بازم ارور۱۰۰۹میده؟؟؟ اره عزيزم😒 خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 نمیدونم الان رفتم استور واسه من ارور نمیده بايدبرم موبايل فروشي فك كنم خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻