l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 عنوان app استور 220 بازدید | 38 پست بچه هايي كه ايفون دارين ميتونيين از app store دانلودكنيدچيزي؟ياواسه شمام ارور ١٠٠٩ ميده؟ خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻 1396/12/19 | 12:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
میلااااااااااااا عضویت: 1396/10/17 تعداد پست: 1782 نه ارور نمیده میتونم دانلود کنم خدایا شکرت برای زندگی خوشگلم که روز به روز خوشگلتر میشه
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 کلا یا امروز ؟ قبلا دان کردم امروز نت ندارم چک کنم الان ٤،٥ روزه كه واسه من ارورميده شماتواين چندروزدانلودداشتين؟ خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 نه ارور نمیده میتونم دانلود کنم پس واسه من چرا اينجوريه خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
mamankhanum عضویت: 1396/08/08 تعداد پست: 3897 مال من درسته ولی وقتی این خطا میاد یکبار از حساب آیتونزم میرم بیرون و دوباره وارد میشم.سرعت اینترنتت کم باشه هم این ارور میاد یا بخوای برنامه هایی دانلود کنی که واسه ایران در دسترس نیست
میلااااااااااااا عضویت: 1396/10/17 تعداد پست: 1782 پس واسه من چرا اينجوريه نمیدونم ،با v p nامتحان کن خدایا شکرت برای زندگی خوشگلم که روز به روز خوشگلتر میشه
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 نمیدونم ،با v p nامتحان کن ندارم خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 ارور ۱۰۰۹ ماله وی پی ان هستش. يعني بايدوي پي ان وصل كنم؟ خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 بافیلترشکن برو ندارم الانم كه فيلتره اصلا نميشه فيلترشكن دان كرد خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 مال من درسته ولی وقتی این خطا میاد یکبار از حساب آیتونزم میرم بیرون و دوباره وارد میشم. سرعت اینترن ... سرعتم خوبه تلگرامم دخترم پاك كرده ميخوام دان كنم نميشه خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻
sepidddd عضویت: 1396/11/10 تعداد پست: 956 ارور ۱۰۰۹ مال موقعیه که اپل مکان شما رو شناسایی کرده مثلا شما الان ایرانی ولی اپل ایدیت مال کشور دیگه ایه😁😁😁با وای فای وصل شو
l مدیر استارتر عضویت: 1396/10/19 تعداد پست: 1660 ارور ۱۰۰۹ مال موقعیه که اپل مکان شما رو شناسایی کرده مثلا شما الان ایرانی ولی اپل ایدیت مال کشور دیگ ... ااااااااااا حالاچيكاركنم؟باواي فأي وصلم خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻