2777
2789
عنوان

خونه دوم

329 بازدید | 19 پست

خونه دومتون رو با کمک بزرگتر ها گرفتین یا با تلاش دونفره ؟

بعد چندسال از زندگی تونستین خونه دومتون و بگیرین و چندسالتون بود ؟ 

اینکه میگن هر کی چی داره با سختی زیادی که کشیدن تونستن پیشرفت کنن راسته؟

ما یه آپارتمان نصفه بهمون دادن اول ازدواج که خودمون تجهیز کردیم داخلش رو

دیگه بعد با صرفه جویی و البته تلاش شوهرم تونستیم ویلایی بخریم  حدود ۱۰سال بعد ازدواج

البته کمک خانواده من این بود ‌آپارتمان ما رو خریدن و ما داخلش موندیم  اون ویلایی رو اجاره دادیم تا قسط هاش رو بدیم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه دوستی داشتم توی ۱۸ سالگی پدرشوهرش یه آپارتمان توی سعادت آباد بهشون داده بود. بسیار زیبا بود و آدمها امتیازاتی براش قائل می شدند. به دلیل طبقه اجتماعی بالا و پول و روابط کارها راحت براش پیش می رفت. بنابراین معتقدم نه لزوما همه چی با سختی به دست نمیاد.

ترنج

خودمون ساختیم زیاد طول نکشیدسال دوم ازدواجمون بودبا همه پس انداز دوران مجردی و البته کلی وام

قبلا میگفتم همین ک آدم یه خونه و ماشین از خودش داشته باشه دیگ به نقطه امن زندگی رسیده و چیزی نمیخواد ایندس تضمین شده الان میگم باید یه خونه دیگ هم باشه ک بدونی بعدا ازش اجاره ای چیزی میاد خیالت راحته اگ نتونستی کار کنی یه پولی ازش میاد

ما یه آپارتمان نصفه بهمون دادن اول ازدواج که خودمون تجهیز کردیم داخلش رودیگه بعد با صرفه جویی و البت ...

👏😍

خونتونو ارتقا دادین دیگ  

مبارکتون باشه 

یعنی همه پس اندازتون و براش گزاشتید به جز خونه زمینی چیزی ندارید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

verdigris | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز