2777
2789
عنوان

لیزر بیکینی

171 بازدید | 10 پست

میشه بگین چطور کنار میاین

چادریم مذهبیم ولیوبه هرچی تیغ و وکس و پودره حساسیت شدید دارم‌مجبورم لیزر کنم خلاص شم دیگه شرعا گناهم باشه ناچارم

چطور میرین لیزر و رفتار اپراتور چطوره باهاتون

مث آدم 🫤 

مگه چیههه 

برو. راحت میشی 

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

منم چادری و‌مذهبی اما رفتم 

زیاد دقت نمیکنن بابا بعدم او قسمت داخلی رو یا خودشون با یه چیزی میزارن روش یا میگن دستتو بزار روش و فقط قسمتی که مو داره معلومه 

جلسه اول سختته بعدش عادی تر میشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مجبوریم راحت باشیم. 

ادم با تیغ، موبر، و....  نمیتونه شیو کنه(شخصا هر کدوم به دلایلی بهم نمیساخت)  حالا اصلاحم نکنی کلی عفونت و بوی بد و... 


اوپراتور هم اصلا واسش مهم نیست، همینطوری میزنه میره

وکیل پایه یک دادگستری⚖️👩🏻‍⚖️

بابا اصلا خجالت اور نیست

یعنی اوپراتور یه جوری رفتار میکنه همچین حسی نداری دیگه فقط تا قبل رفتن به لیزر اینجوریی

من خیلیی خجالیتم ولی الان واقعا خوشحالم که رفتم

و اینکه دردشم اصلا نمیزاره خجالت احساس کنی

hate all people

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز