۱ ماهه کاتم رفتم پیجشو دیدم دخترا پیجشو دیدم باز حالم بد شد اینکه باهمشون حرف میزنه اینکه نمیدونم با کدومشون احساسیه ولی حس میکنم با همشون هس اینکه تو دوران کات قبلیمون مطمئنم با یکیشون رفته بود بیرون و حالا هنوز فالوش داره با اینکه دختره فالوش نداره
خیلی حالم بد شده ینی حالم خوب میشه باز؟ ینی فراموش میکنم؟