2777
2789
عنوان

حالم خوب نیس

69 بازدید | 6 پست

۱ ماهه کاتم رفتم پیجشو دیدم دخترا پیجشو دیدم باز حالم بد شد اینکه باهمشون حرف میزنه اینکه نمیدونم با کدومشون احساسیه ولی حس میکنم با همشون هس اینکه تو دوران کات قبلیمون مطمئنم با یکیشون رفته بود بیرون و حالا هنوز فالوش داره با اینکه دختره فالوش نداره

خیلی حالم بد شده ینی حالم خوب میشه باز؟ ینی فراموش میکنم؟

وایی بگردم چقدر مثل منی 

البته من شش ماه پیش کات کردم این روزاتو گذروندم 

حتی الاانم روزی ده بار چک میکنم فالوینگاشو و دقیقا همینا ک میگی رو متصور میشم

جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگ میخوای راجع بهشون حرف بزنیم شاید خالی شدی

جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم

خیلی حالم بده دوس دارم برم فحشش بدمبنظرت چیکار کنم خوب شم؟

دوستی چیزی نداری باهاش حرف بزنی؟

منم خیییلی داغون بودم بقیرو ریوونه کردم انقد حرف میزدم باهاشون دیگ جوابمو نمیدادم

جواب ابلهان خاموشیست ولی من چون حوصلم سر میره گاهی جواب میدم......آقایون باردار نینیسایت درخواست ندن هم اسکرینشو نشون نینیار میدم هم توی همه تاپیکا تگتون میکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792