2777
2789
عنوان

کودک یکسالع

114 بازدید | 21 پست

سلام بچم از صب به شدت اسهالع

دیروز استفراغ داشت بردم دکتر آمپول زد دیگ خوب شدش

ولی اسهال داره دکتر محلول ors داد ولی نمیخوره با زور قطره چکان بش میدم با قرص یوگومی ک روزی یکبار

خانوما کسی تجربه داره بخدا بچم جلوچشم داره آب میشه نمی‌دونم براش چیکارکنم

هرکس راه حلی داره کمکم کنه دارم دق میکنم بچم اینقدر آروم شده

برا اسهالش برنج و بذار قشنگ تو اب بپزه نرم نرم بشه توشو پر نعنا کن بعدم پر ماست کن بده چندبار بخوره فوری قطع میکنه خوب شد برام دعا کن تو اینروزای عزیز

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شربت orsسبز بده

خواهرم میده طعم سیب داره 


گلنار فارسی از عطاری بخر پودر کن با آب خنک بده بخوره

موز بش بده

سیب

ماست چکیده


میوه بش بده هندوانه، 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 بزرگترین خیانت اینکه خودتو کوچیک کنی برای قضاوت یه مشت تماشاچی....

حتی اگر ویروسی باشه هم قطع میکنع؟

بله گلم

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

حتی اگر ویروسی باشه هم قطع میکنع؟

عزیزم پسرمنم پودرنمیخوردبه دکترگفتم یه شربت بهم داد ۲بارازش خورد اسهالش بنداومداسمش یادم رفته داروخانه بگوبهت میدن خیلی هم ارزون بوداون موقعه شکلش هم مثل شربت دیفن هیدارمین بود

پدرومادرم جوون مرگ شدن اگه دوست داشتین یه صلوات براشون بفرستین لایک کنیدمنم برای شماصلوات میفرستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز