توروخدا بخونید کمکم کنید دیگه نمیکشم
خانما خاهر من جدا شده و داره با یکی اشنا میشه برا ازدواج دوباره ش
پسره چون پولداره اینا اوکین و همون اول ذات خرابشو چند بار نشون داد ولی بخاطر پولش کسی چیزی نمیگفت
تا این لپ تاپ گرفت برا من منم به مامانم گفتم من هرگز برش نمیدارم فردا میخواد برگرده بگه پس بدین یا من خیلی براتون همه کاری کردم
ولی مامانم هیچ برش داشت و تشکر کرد
الان خواهرم خونه ی ماس اتاق منه منم امسال باید بعد چند سال باز کنکور بدم بچش فووووووق العاده لوس و ننر و بیشعوره ازش متنفرم به معنای واقعی کلمه
من هی میخوام درس بخونم یا اینا خوابن یا بچش نمیزاره یا مدام نق میزنه ۵ ۶ سالشه
کتابخونه هیچ کوفتیم نیست اتاق دیگم نداریم
میخواد خونه بخره ولی میگه میخوام بدمش اجاره !!!! و خودم قراره همینجا بمونم و نمیرم چون بچم حوصلش سر میره خونه تنهایی !!!!
هرچیم بهش بگم زرتی قهر میکنه و میره چوقولی منو میکنه پیش بقیه
هی هم بحث کارایی که دوس پسرش کرده و چیزایی که خریده رو میکشه وسط ک انقد لطف کرده تو الان چرا اعصاب نداری چرا اخلاق نداری
منم میخوام برگردم بگم لپ تاپو بردار ببر من محتاج هدیه های شما نیستم کسیم مجبور نکردم و نخواستم برام بیاره که منت میزارید سرم
ینی واقعا واقعا حالم از همشون بهم میخوره
چیکار کنم چی بگم؟