2777
2789
عنوان

پلنگای دانشگاه😂

154 بازدید | 9 پست

بچه ها ازتون راهنمایی میخوام

 من امسال قراره برم دانشگاه ازاد میخوام بدونم قیافه و تیپ دخترا چطوره؟ خیلی به خودشون میرسن؟ عملین؟

چطور رفتار کنم با دانشجو ها با استادا و ...

زیاد حرف بزنم یا کم 

چیکار کنممم بگین هر تجربه ای دارین

خودت باش

هرجوری که بودی

عروسی نمیری تا سر کوچه هم قرار نیست بری. متعادل باش

به قولِ آنا آخماتووا:عاقبت‌ همه ی ما،زیر این خاک آرام خواهیم گرفت. ما که روی آن دمی به یکدیگر‌مجال آرامش ندادیم :)🩶" نام کاربری من(ویارا) از یک واژه در زبان لری گرفته شده به معنای "به یاد مانده" 🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه نوع قشر آدمی هست 

اونجور که خودتون دوست دارید باشید یعنی خود واقعی و مرتب و آراسته و خوشبو 🌝💚

سرکلاس نه زیاد حرف بزنید نمایشی باشه نه منفعل باشید کلا همچی در حد تعادل اگه نیاز بود سوال بپرسید و غیره.. 

🥲🌱

☮️🤍

من آزاد نیستم

اما گروه دانشگاه آزاد رو دارم

پروفشون چنان عکسایی میزارن ببینی میگی اینجا نیویورک

یه ژست های خفنی میزارن

بعضی هام عکس بسیار بدن نما میزارن 

حسرت‌ میخورم 

درست تربیت شده ها، در رنج اند ...

یادمه ترم اول دانشگاه مون که تموم شد 

واسه ترم دو همه دغدغه ام این بود لباس هامو کلا جدید کنم 

چون فکر میکردم اگه ترم ۲ با همون لباس های ترم یک برم همه بهم میخندن 

ولی وقتی رفتم سر کلاس دیدم حتی دخترا مونم با لباسهای ترم ۱ اومدن 😂😂

دانشگاه علوم پزشکی خوندم 

🥲

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز