دوستان تروخدا اگ کسی میدونه کمک کنه
من این ترم درسای دانشگاهم بصورت مجازی هست و با همین سایت وادانا...من کامل تو سایت هستم ولی حضوریم ثبت نمیشه تو سایت باید بری قسمت گزارش های هر قسمت درس اونجا اسمم هست
ولی خب اکثرا بر اساس همین لیست حضورغیاب نمره میدن
ب هرکی میگم هم نمیدونه مشکل از کجاست...
قسمت آموزش دانشگاه هم جواب نمیده
لطفا هرکی میدونهـکمکم کنع