بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من که همیشه میگم با خودم من سخت تر از اینا رو پشت سر گذاشتم این که دیگه هیچی نیست .
میدونی چی خفم کرده میدونی چیه خدا چرا ب همه حاجت داد برا من حتی ی مسئله کوچولو باید پاره بشم تا بشه چرا مگه چیکار کردم💔یعنی فقد من گناهکارم بقیه معصومن از خدا گله دارم از حکمتش قسمتش
میفهمم چی میگی منم تقریبا اینجوریه که همه چی رو سخت بدست میارم.ناامید نباش نا امیدی کار شیطانه .
ناامید نیستم بازم میگم شکرش ب وقتش بهم میده اما حق دارم گله کنم یانهچرا برا من همه چی سخته مگه چقد گناهکارم بخدا دارم له میشم💔چرا اکثر وقتا جواب من نهدلم میخواد منم بیام بگم خداروشکر ب آرزوم رسیدم💔😭