2777
2789
عنوان

دلتنگ کراشمم

185 بازدید | 23 پست

چجوری خودمو آروم کنم؟

به نظر اونم به من علاقه داشت اما مدتیه انتقالی از محل کارم گرفتم و دیگه نمی بینمش 

همش فکرم سمتشه

چجوری اون اعتراف نکرد 

یعنی دلش تنگ نمیشه؟😭💔

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

منم یکیو دوست دارم نمیدونم چیکار کنم

😞🖤

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه دوستت داشته باشه قله قافم بری دنبالت میاد شاید دچار توهم شدی که دوستت داشته به نظرم کراش زدن روی کسی کار درستی نیست چون ممکنه عشق یکطرفه باشه یا کسی تو زندگی طرف باشه یا اصلا هم فرکانس نباشید یا چیزی ازش ببینی که بفهمی اونی که فکر میکردی نبوده پس بهتره تا از عشق کسی به خودت مطمئن نشدی بهش دل نبندی که خودت اسیب میبینی

منم پنج ساله فکر میکنم اونم علاقه داشت...!

هنوز فراموش نکردی یعنی؟

یعنی مال منم اینقد طول میکشه😭

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

آخ گفتی. میشه کمکم کنی بیا تاپیکم داستان من و اون متوجه میشی

کسی نیس خودمو نجات بده گلم🖤😭

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

اگه دوستت داشته باشه قله قافم بری دنبالت میاد شاید دچار توهم شدی که دوستت داشته به نظرم کراش زدن روی ...

میدونه اگه قله قاف باشه میاد ،میدونم 😭🖤

الانم نیومد و من باید فراموش کنم 


اما نمی تونم 😭😭

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

چند وقته عزیزم؟

نمی دونم شاید یک سال که جدی دوسش دارم

چو ایران نباشد تن من مباد🕊🖤🦋⚘بمیره اونکه میخواسته مارو گریون ببینه/سرای سینه هامونو زغم ویرون ببینه.🕊در غم چهل هزار عزیزشجاع از دست رفته💔💔💔 توی تاپیکهای من حرف بی اساس و مسخره❌ .. ب نظر همه احترام میذارم (همه اونایی که با من هم عقیدن)..⚡مرد هول درخواست دوستی نده ⚡...🖤🤍میگن سرخ پوست خوب ،سرخ پوست مرده است ،اما به نظر من، مرد خوب، مرد ،مرده است _ چیزی ک متوجه شدم اینه که مرد عاشق فقط توی فیلم هاس .....🖤همیشه ساده بودم و خیلی مهربون و صادق و همیشه افتخار میکردم بابت این ویژگی چون این ها رو توی هیچ آدمی نمی دیدم ، اما الان حس میکنم داشتن این ویژگیها توی این دوره ی جور حماقته 🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز