من خیلی دوست دارم برم ولی همین نظرات سایت نی نی ها رو خوندم تا امید شدم به عده خودشون علاقه ندارن کاری میکنن کسانی این حوضه رو دوست دارن امید شن پول پارتی شانس محیط کثیف پول که میاد و میرهدخدا بخواد جور میشه تو خودت خوب باشی نیاز به پارتی نداری شانس ام خودم آدما بوجود میارن محیط کثیف آدم هزینه میکنه میره جای معتبر اینا همش بهانه کیا با من موافقن ؟