2777
2789
عنوان

رشته بازیگری

115 بازدید | 18 پست

من خیلی دوست دارم برم ولی همین نظرات سایت نی نی ها رو خوندم تا امید شدم به عده خودشون علاقه ندارن کاری میکنن کسانی این حوضه رو دوست دارن  امید شن پول پارتی شانس محیط کثیف پول که میاد و میرهدخدا بخواد جور میشه تو خودت خوب باشی نیاز به پارتی نداری شانس ام خودم آدما بوجود میارن محیط کثیف آدم هزینه می‌کنه میره جای معتبر اینا همش بهانه کیا با من موافقن ؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من باهات موافقم .

مگه این همه بازیگر همشون پارتی داشتن؟؟

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز