heli64 مدیر عضویت: 1396/08/02 تعداد پست: 518 عنوان پریود شدم 😭😭 | مشاهده متن کامل بحث + 597 بازدید | 54 پست سلام بچه ها امروز پریود شدم دوباره. این ماه قرص و آمپولم فایده نداشت نمیدونم چرا 😭😭 دیگه حوصله ندارم هی هرماه منتظر باشم 1396/12/16 | 15:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
heli64 مدیر استارتر عضویت: 1396/08/02 تعداد پست: 518 این ماه هفتمم بود که نشدم من کلا ادم عجولیم هرچقدر میگن فکر نکن به این موضوع نمیشه مخصوصا وقتی دارو استفاده میکنی
ارنوازبانو عضویت: 1396/08/13 تعداد پست: 3387 این ماه هفتمم بود که نشدم من کلا ادم عجولیم هرچقدر میگن فکر نکن به این موضوع نمیشه مخصوصا وقتی دارو ... مثل منی پس
نفس1308 عضویت: 1395/10/23 تعداد پست: 2659 برای منم دعا کنید ۲۴موعدمه انشاا...که نی نی داری عزیزم پری نمیاد بعد1سال و 1ماه انتظار بالاخره خدا فرشتشو گذاشت تودلم خدا خودتم مواظبش باش خدایا ممنونتم🙏🙏🙏
همسرمm عضویت: 1396/07/25 تعداد پست: 764 من خیلی سخته ولی تا خدا نخواد کاری از کسی برنمیاد عزیزم امضات روخوندم..عیدی امسال ازخداچی میخوای؟هرچی ک میخوای ان شاالله حاجت روابشی
heli64 مدیر استارتر عضویت: 1396/08/02 تعداد پست: 518 برای منم دعا کنید ۲۴موعدمه به امید خدا که مادر میشی
ملورینننننننن عضویت: 1396/11/07 تعداد پست: 16502 حالتو درک می کنم دوست عزیزمولی توکلت بخدا باشه مخالف نظر منی ریپلای نکن نطرتو برا خودت نگهدار دوست عزیز با تچکر😐
شهابی عضویت: 1395/05/22 تعداد پست: 1037 این ماه هفتمم بود که نشدم من کلا ادم عجولیم هرچقدر میگن فکر نکن به این موضوع نمیشه مخصوصا وقتی دارو ... اینو مطمئن باش تا اعصابت آروم نباشه چیزی درست نمیشه.توکلت بخدا باشه.انشالله درست میشه.
نفس1308 عضویت: 1395/10/23 تعداد پست: 2659 این ماه هفتمم بود که نشدم من کلا ادم عجولیم هرچقدر میگن فکر نکن به این موضوع نمیشه مخصوصا وقتی دارو ... من ۱ سال شده پس هنوز دیر نشده وقتی به یک چیزی فکر میکنی دیرتر بهش میرسی. من همه راهای دارویی رو رفتم ولی نشده بعد1سال و 1ماه انتظار بالاخره خدا فرشتشو گذاشت تودلم خدا خودتم مواظبش باش خدایا ممنونتم🙏🙏🙏
همسرمm عضویت: 1396/07/25 تعداد پست: 764 برای منم دعا کنید ۲۴موعدمه ان شاالله ب امیدخدازودزودنی نی داربشی عزیزم
دختر_صورتی عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 23138 من ماه بعد از اونی ک ۱۴ روز بی دلیل تاخیر داشتم باردار شدم 😉 وااااقعااااااا خدا کنه ک اینطور باشه و 15فروردین ک تولدمه خدا هدیمو بده قبول سفارشات انواع لوازم نمدی با بهترین کیفیت دوخت😊😊
نفس1308 عضویت: 1395/10/23 تعداد پست: 2659 منو شوهرم بچه خیلی دوست داریم به اندازه ای که حتی یکی که خودش بعد ۱۵ سال حامله شد بهم گفت گفت تورو خدا انقد بچه دوست نداشته باشین بعد1سال و 1ماه انتظار بالاخره خدا فرشتشو گذاشت تودلم خدا خودتم مواظبش باش خدایا ممنونتم🙏🙏🙏
شَمیم عضویت: 1396/06/22 تعداد پست: 2449 وااااقعااااااا خدا کنه ک اینطور باشه و 15فروردین ک تولدمه خدا هدیمو بده انشاالله ..آااااممممین :)