2777
2789
مرسی ایشالا موفق باشی و اونی که میخوای قبول شی راستش دنبال مشاورم دیگه دیوانه شدم برم حضوری یا انلای ...

عزیزم این یه ماه رو‌ خودت برنامه بریز خوب بخون اگه دیدی نتونستی مشاور بگیر،،من یه سال حضوری داشتم بقیه آنلاین چیزی که میدونم حضوری از لحاظ انگیزه بهتره ولی خب عملکرد هر مشاور فرق داره

مرسی ایشالا موفق باشی و اونی که میخوای قبول شی راستش دنبال مشاورم دیگه دیوانه شدم برم حضوری یا انلای ...

عزیزم مرسی همچنین🥰

ببین من مشاور نداشتم نمیتونم راجبش بهت نظر بدم

ولی دوس داشتی یدونه به پیج های استاد حسین بنایی و میلاد ناصح زاده سری بزن 


دانشجو🧠

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی ایشالا موفق باشی و اونی که میخوای قبول شی راستش دنبال مشاورم دیگه دیوانه شدم برم حضوری یا انلای ...

ولب اینم بگم که من شخصا خودم با مشاور نمیتونستم بخونم 

خودم مبخوندم 

خالا مونده به خودتون 

دانشجو🧠

منبه اول چی زدی؟چقد طول کشید؟روزی چند ساعت میخوندی چقد تست میزدی و آزمون هم شرکت کردی پارسال تابستون ...

زیست خیلی سبز زدم ( کااامل جویدمش) 


شیمی مبتکران( ۸۰ درصدشو زدم ولی تستاش خیلی بود نرسیدم) 


فیزیک نشر الگو( اینم ۹۰ درصدشو زدم)

من تو فهرست کتاب تست مینویسم چقد تستشو زدم چقد مونده 


ریاضی کلا متنفر بودم ازش اصلا کار نکردم دیگ از سال یازدهم با کرمی پیش رفتم 

حدود یک و نیم ماه طول کشید  خیلی به خودم فشار نیاوردم

 ۸ تا ۱۰ ساعت

تستم زیست میانگین پنجاه  

شیمی دقیق یادم نیست 

فیزیکم میانگین شصت اینا بود

لای ریاضی رو هم باز نکردم🫡


منبه اول چی زدی؟چقد طول کشید؟روزی چند ساعت میخوندی چقد تست میزدی و آزمون هم شرکت کردی پارسال تابستون ...

زیست خیلی سبز زدم ( کااامل جویدمش) 


شیمی مبتکران( ۸۰ درصدشو زدم ولی تستاش خیلی بود نرسیدم) 


فیزیک نشر الگو( اینم ۹۰ درصدشو زدم)

من تو فهرست کتاب تست مینویسم چقد تستشو زدم چقد مونده 


ریاضی کلا متنفر بودم ازش اصلا کار نکردم دیگ از سال یازدهم با کرمی پیش رفتم 

حدود یک و نیم ماه طول کشید  خیلی به خودم فشار نیاوردم

 ۸ تا ۱۰ ساعت

تستم زیست میانگین پنجاه  

شیمی دقیق یادم نیست 

فیزیکم میانگین شصت اینا بود

لای ریاضی رو هم باز نکردم🫡


اینطوری بنظرم خیلی خیلی کمه،مثلا تستای مبتکران برای هر فصل ۶۰۰ تا هست

از اول که نمیشی روزی صدتا زد من امروز بعد از یکماه زیست خوندن تعداد تستشو کردم 25 تا زیادم بهم فشار نیومد چون کم کم اوردم مطالعه رو بالا

اسی باز تو خوبه خیالت راحته پارسال دهم و جمع کردی 

من لای دهمو باز نکردمم

زیست تا حالا جمعن دهم و یازدهم چند فصلو خوندی؟؟

بعد اینکه با بودجه بندی ازمونا پیش میری؟

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید.🥀🕳یه عدد ENTJ🕳

اره وقت گیره واقعا بعد این مشاور حضوری تعداد زیادیی هم مثلاا چیزای اضافه داشت اما آنچنان ب دلم ننشست ...

من مشاورم مجازیه(تماسم نمیگیره)مهمترین دلیلی که انتخابش کردم چون من اصلا نمیتونم تلفنی صحبت کنی اضطراب میگیرم

زیست خیلی سبز زدم ( کااامل جویدمش) شیمی مبتکران( ۸۰ درصدشو زدم ولی تستاش خیلی بود نرسیدم) فیزیک نشر ...

اره منم زیست خیلی سبز و شیمی مبتکران و اینا دارم 

بنظرت فیزیک خیلی سبز خوب نیست؟

راستش من با کرمی هم ثبت نام کردم تازه اما پارسال هم باهاش بودم منتها تست نزدم اما کرمی خودش میگه امسال که باهام یازدهم برداشتین حتی اگه دهم هم صفر باشین با هم دیگه کارشون میکنم بنظرت دیگه نیازه همراه ا جمع بندی بقیه کتابا بشینم ریاضی دهم تز اول باز کنم بخونم یا بت همین استاد کرمی برم 

کتاب تست جامع گرفتی ؟من دنبال کتاب جامع هستم اما نمیدونم چی بگیرم

زیست و ریاضی ک صد در صد آیکیو فیزیک جامع نمیخواد

شیمی هم هنوز دو دلم نمیدونم جامع چی بگیرم

بی دین بی دینم اگر ایمان شما هستید.🥀🕳یه عدد ENTJ🕳

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792