noasab مدیر استارتر عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 509 عنوان فلافل 68 بازدید | 8 پست سلام دوستان خوبین من فلافل میخوام درست کنم شما مایع اضافی فلافلو فریز میکنید یا چی؟؟؟ 1404/05/04 | 20:58 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نداا88 عضویت: 1403/10/04 تعداد پست: 1904 من فریز میکنم حالا اینا ب کنار شب فلافل اخهیهوو بگو فایتینگ دارید خونه😂😂
hhhh8 عضویت: 1402/10/22 تعداد پست: 6472 میشه فریز کرد ولی شکل فلافل فریز کن بعد اینکه سریع بخور نذار زیاد بمونه
ماااهور عضویت: 1401/08/29 تعداد پست: 437 اره من همیشه اماده میخرم نصف خمیرو درس میکنم نصفشو میزارم فریزر
noasab مدیر استارتر عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 509 من فریز میکنم حالا اینا ب کنار شب فلافل اخهیهوو بگو فایتینگ دارید خونه😂😂 نه خواهر برا شب نیست برا فرداست چون میرم باشگاه ظهر که میام خستم بدجور برقامونم ۱۱تا ۱و ۳تا ۵قطعه میگم اماده باشه لااقل
noasab مدیر استارتر عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 509 بمب افکناتونو اماده کنید😂😂 بخدا مال ما نخورده هم امادست ریا نشه بی ادبی نباشه😂😂😂😂
noasab مدیر استارتر عضویت: 1401/05/05 تعداد پست: 509 میشه فریز کرد ولی شکل فلافل فریز کن بعد اینکه سریع بخور نذار زیاد بمونه همونجوری کردم ذاتا زیادم نشد گذاشتم یخچال فردا سرخ کنم