2777
2789
عنوان

یه سوال؟؟؟؟

89 بازدید | 5 پست

سلاممن پریودام نامنظمه اخرین بار۲۱ دی پریود شدم .بهمن ماه هرچقدر بی بی گذاشتم منفی بود بود تا اینکه یه هفته پیش بی بی هام مثبت شد از دادم خدارو شکر مثب تو وبتام۲۳۵ بود میخواستم بدونم امکان داره لقاح دیر صورت گرفته باشه اخه اگه از دی ماه باشه باید بتام بیشتر بود یا خدای نکرده خارج از رحم باشه 

میشه واسه سالم بودن نی نیم یه صلوات بفرستین 😘😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اینجا دیدم که اونایی که خارج رحمی هستن بتاهاشون به طرز عجیبی خیلی زیاده مال شما نرماله 

اما میتونه لقاح دیر انجام شده باشه

گمان می‌کنم راهی که می‌سپرم راه من است و آن را آنگونه که باید می‌سپرم. عادت به داشتن اعتمادی پابرجا که اگر با سوگندی موکد شده بود ایمان نام می‌گرفت را حفظ می‌کنم.

بتا شما خوبه 

چون بتا خارج رحمی خیلی بالاست بعد یهو میاد پایین

ولی در کل زیر نظر دکتر باش و استرس ب خودت نده

خوشبختی یعنی من و عشقم و ثمره های عشقمون محمدطاها  و مهراد 👨‍👩‍👦‍👦
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز