2777
2789

رژیم اصولی بگیر 

اول قد و وزنتو چک کن

بعدش ورزش کن حتما در کنار رژیمت

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

رژیم اصولی بگیر اول قد و وزنتو چک کنبعدش ورزش کن حتما در کنار رژیمت

خسته شدم، سه ساله تو رژیمم، ۲۵کیلو کم کردم الان روی ۷۳ استپ کردم

رژیم میگیرم تا ۷۱ میرم دوباره برمیگردم۷۳😑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خسته شدم، سه ساله تو رژیمم، ۲۵کیلو کم کردم الان روی ۷۳ استپ کردمرژیم میگیرم تا ۷۱ میرم دوباره برمیگر ...


قدت چقدره؟

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

من بارژیم کتوژنیک قبلاً تونستم تو ۵ماه چهل کیلو کم کنم ولی مجدد احمق شدم و برگشت سرچ کن اینترنت کام ...

اخه کتو رو باید همیشه همون مدلی بخوری انگار؟؟🙁

ولی بعد کانادایی میشه به رژیم عادی برگشت

اخه کتو رو باید همیشه همون مدلی بخوری انگار؟؟🙁ولی بعد کانادایی میشه به رژیم عادی برگشت

نه دیگه من کتو بودم بعد رها کردم باز برگشت هر رژیمی بعدش رعایت نکنید برمیگرده حتی اسلیو معدع....من وقتی میگم احمقم یعنی خیلی احمقم چون پیکر تراشی هم کردم ولی باز پر خوری کردم برگشت 

نه دیگه من کتو بودم بعد رها کردم باز برگشت هر رژیمی بعدش رعایت نکنید برمیگرده حتی اسلیو معدع....من و ...

نه بعد کانادایی رژیم عادی رو میشه ادامه داد

دوستم گرفته بود، الان همه چی میخوره

البته تیروییدش بعد کانادایی پر کار شده

۱۶۰


شما حدقل وزنتون باید بین ۵۸تا ۶۲ باشه ایده آلش 

ولی اگه شکم و پهلو ندارین نمیخواد خیلی سختی ب خودتون بدین 

فقط ورزش کنید ک بدنتون فرم بگیره 

با هر قد و وزنی ک هستین فقط شکم و پهلو نداشته باشید 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

شما حدقل وزنتون باید بین ۵۸تا ۶۲ باشه ایده آلش ولی اگه شکم و پهلو ندارین نمیخواد خیلی سختی ب خودتون ...

وزن ایده آلم تو آنالیز ۵۶ هست

اندام کشیده دوست دارم، پاهام خیلی گندس😑

وزن ایده آلم تو آنالیز ۵۶ هستاندام کشیده دوست دارم، پاهام خیلی گندس😑


فدای سرت بابا

هرجوری هستی خودتو دوست داشته باش 

همینی ک هستی خوبی 

ولی ورزش بکن و رژیمتم بگیر ک نگی نکردم 

اما اصولی باشه 

حتما ویتامین و قرص های تقویتی بخور 

اینجا برای عقده گشاییهاتون نیس ، وقتی با اسی حرف میزنم پابرهنه نپر وسط حرفامون، خود اسی ۱۰۰متر زبون داره اخه بدبخت تو رو چه به نصیحت کردن و چرت و پرت سرهم کردن نظری هم داری بذار واسه خودت چون حوصلم نمیکشه دیگه بخوام تورو ادب کنم اون کار مادرته که سهل انگاری کرده ....مستقیم بیا برو توووی کوووووووووووووووچه

رژیم اصولی بگیر اول قد و وزنتو چک کنبعدش ورزش کن حتما در کنار رژیمت

استارتر عزیز و شما

عزیزان ما ی گروه ورزشی و بدنسازی تناسب اندام توی تل داریم همه دختریم و سه تا مربی هم هستن رایگان سوالتمون جواب میدن 🍓 ی کلاس ۸ جلسه ای رایگان آنلاین پیلاتس هم داریم 

در کل ی دورهمیه ورزشی و رژیمیه و کالری شماری داریم اغلب

خواستی بیای لینکش تو تاپیک های قبلیم هست

🦥🤌🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز