این همه فیک داخل سایت که وقیحانه ادامه میدن
حالا چون فهمیدین من یه دختر نوجوونم و خیلی کوچیک تر از شمام
میخواین با دادگاه تهدیدم کنین این درسته آخه ؟
من کلی عذر خواهی کردم کلی گفتم شرمنده هستم
پس با بقیه فیکا هم همین رفتارو کنین دیگه من حداقل مهم اینه آدم شدم درست شدم پشیمونم
بعضیا که هنوزم دارن ادامه میدن چی ؟ درسته کارام خیلی زشت بود ولی انقدر حقم نیست من شرمنده همه هستم