2777
2789
عنوان

برای بعضیا ❤️

585 بازدید | 0 پست

این همه فیک داخل سایت که وقیحانه ادامه میدن 

حالا چون فهمیدین من یه دختر نوجوونم و خیلی کوچیک تر از شمام 

می‌خواین با دادگاه تهدیدم کنین این درسته آخه ؟ 

من کلی عذر خواهی کردم کلی گفتم شرمنده هستم 


پس با بقیه فیکا هم همین رفتارو کنین دیگه من حداقل مهم اینه آدم شدم درست شدم پشیمونم 

بعضیا که هنوزم دارن ادامه میدن چی ؟ درسته کارام خیلی زشت بود ولی انقدر حقم نیست من شرمنده همه هستم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز