2777
2789
عنوان

مامانمو زدم

1448 بازدید | 41 پست

عذاب وجدان دارم حالم بده میشه برام دعا کنین 


مامانم خیلی بهم گیر میده سر کوچیک ترین چیزا 


تا اینکه داشتم پای بابا مو ماساژ میدادم وایستاده بودم رو پاهای بابام


لباس بلند گشاد پوشیده بودم یهو مامانم لباسمو زد کنار منظورش این بود بیا اینور تر دارم تلویزیون می بینم 


منم رفتارم دست خودم نبود هنوز تو شوکم با پاهام زدم به دستش گفتم چته تو خیلی بد زدم ولی انگار رفتار دست خودم نبود این گیر دادنا بهم فشار آورده بود 


فکر کردم میخواد دوباره گیر بده شلوار پوشیدی یا ن به متری همین دوباره عصبی شدم ولی بعد فهمیدم منظورش دیدن تلویزیون بوده 


حتی یه آینه نگا میکنم گیر میده نگا می‌کنه شلوار پوشیدم زیر لباس بلند یا ن یکم موهامو می ریزم جلو میگه این چه کاریه حتی تو خونه خب منم عقده ای شدم عصبی شدم


خدا منو ببخشه دوسش دارم ولی رفتارم دست خودم نبود میشه دعا کنین قبل بیرون رفتنم باهاش آشنی کنم چون می‌دونم اونجا هم بهم خوش نمی‌گذره

میشه برام صلوات بفرستین؟

حق داشتم؟ باور کنین هر کی جای من بود تحمل نمی‌کرد این همه گیر دادن رو من سلامت روانم رو از دست دادم ولی بازم دوستش دارم مادرمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم

چه خوبه عذاب وجدان داری برو دست مادرت رو ببوس و عذرخواهی کن اونم اشتباه بزرگ شده که داره در حقت اشتباه می کنه بذار به حساب نابلد بودنش تو ‌سعی کن تغییرش بدی

آقایون به هیچ عنوان درخواست دوستی ندن🤬 لطفا استدلال منطقی بیاریم تا اعصاب همو بهم نریزیم❤️برای سگ های بی گناهه ممنوعه....🫂عاشقانه و گاهی هم متعصبانه حیوانات رو دوست دارم و لعنت به هرکسی که باعث آزار این فرشته هاست🥺بله شاید من افراطی هستم🙏🌱

واقعا برات متاسفم منتظر کارما باش

اصلا تاپیکش رو‌ خوندی؟

آقایون به هیچ عنوان درخواست دوستی ندن🤬 لطفا استدلال منطقی بیاریم تا اعصاب همو بهم نریزیم❤️برای سگ های بی گناهه ممنوعه....🫂عاشقانه و گاهی هم متعصبانه حیوانات رو دوست دارم و لعنت به هرکسی که باعث آزار این فرشته هاست🥺بله شاید من افراطی هستم🙏🌱

به عنوان کسی که ی سره تو بحثو دعوا با مامانم بودم هم جونمو براش میدم هم جونشو بهم میده زیادم کتک کاری داشتیم😂اون واقعاااا بد میزد منم دفاع میکردم الانم شده خاطره و مسخره بازی غرورتو ول کن سگ توش برو پیشش بگو دست خودت نبوده و باهاش حرف بزن بگو بخاطر این و اینو این این رفتار ازم سرزده و اشتباهمو قبول دارم کاری به بیکارای اینجا که همیشه حقو به مادر میدن نداشته باش

بالاخره مادرا هم بار اولشونه دارن زندکی میکنن و بعضی موقع ها واقعا اوناهم اشتباه دارن

اشکالی نداره اون لحظه تنش عصبی بهت دستت داده ولی حتما برو پیش مامانت ازش عذر خواهی کن و بگو چرا اینکارو کردی باهاش رکو صادق باش و مشکلاتتو بگو بلاخره که مادرته میفهمتت 

من ساغرم دانشجوی رشته زیبای دِرماتولوژی(پوست و مو) هنوز کلی راه تا به اخرش برسم ولی باز ارزششو داره🤍🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز