sadf31 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 2242 عنوان آزمون قلمچی 140 بازدید | 11 پست میشه ازموناشو غیر حضوری داد؟؟ 1404/05/03 | 15:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sadf31 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 2242 بله واقعا؟ینی تو سایتشون میدیم ؟بعد برا همه میشه حتی اونایی که بورسیه هستن؟
sadf31 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 2242 بله میشه تو سایتشون؟اونایی که بورسیه هستند هم میشه ؟
min53vg7h7sd عضویت: 1404/04/10 تعداد پست: 2425 واقعا؟ینی تو سایتشون میدیم ؟بعد برا همه میشه حتی اونایی که بورسیه هستن؟ اره تو سایت سوالا به صورت پی دی اف هست پاسخنامه می یاره بعد باید ثبت کنی
sadf31 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 2242 اره تو سایت سوالا به صورت پی دی اف هست پاسخنامه می یاره بعد باید ثبت کنی بعد من آنلاین باید پاسخ بدم دیگه ؟ینی رو برگه ننویسم عکس بدم دوست دارم ثبت نام کنم نمیدونم میشه یانه اگه بورسیه بشم آنلاین بدم خیلی خوب میشه🥲
min53vg7h7sd عضویت: 1404/04/10 تعداد پست: 2425 بعد من آنلاین باید پاسخ بدم دیگه ؟ینی رو برگه ننویسم عکس بدم دوست دارم ثبت نام کنم نمیدونم میشه یانه ... برا آزمون تشریحی باید روی برگه بنویسی ولی تستی نه برای خودت حل می کنی گزینه وارد می کنی
sadf31 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 2242 برا آزمون تشریحی باید روی برگه بنویسی ولی تستی نه برای خودت حل می کنی گزینه وارد می کنی ممنونم عزیزم بنظرت ثبت نام کنم؟چون حضوری نمیتونم برم بخاطر راه زیاد
min53vg7h7sd عضویت: 1404/04/10 تعداد پست: 2425 ممنونم عزیزم بنظرت ثبت نام کنم؟چون حضوری نمیتونم برم بخاطر راه زیاد اگه تا حالا آزمون ندادی ثبت نام کن البته ماز به صرفه تره اگه می خوای آنلاین بدی
sadf31 مدیر استارتر عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 2242 اگه تا حالا آزمون ندادی ثبت نام کن البته ماز به صرفه تره اگه می خوای آنلاین بدی ماز فک نکنم بورسیه کنن