تولد رو ممکنه خیلیا نگیرن، من خودم ۱۸و۱۹سالگی تولد نداشتم
کلا تولدای دیگمم یه کیک میخریدم خودمون میخوردیم دور هم۴نفری ،زیاد تو این چیزا حساس نباش
این بدبینی و از این قبیل افکار میتونه خیلی اذیت کننده باشه، اگه شرایطشو داری با روانشناس مشورت کن اگر نه سعی کن حرف بزنی باهاشون از اینکه اگاهی به درست و غلط به طور نامحسوس حرف بزن نه با لحن تند که کارد بگیرن
اگه نمیتونی مستقیم حرف بزنی تو لفافه حرف بزن غیر مستقیم بهشون ابراز کن این موضوع رو،برای تفریح هم طاقچه کتاب میتونی دانلود کنی اشتراک بینهایت بخری کلی کتابو تا یک سال میتونی دانلود کنی و بخونی،کلی فیلم هست فرضا فلیکس دراما میتونی سریالای اسیایی رو ببینی، تو فرادرس هم یکسری اموزش های رایگان هست یا با هزینه کم که میتونی ازشون مهارت یاد بگیری و حای کسب درامد کنی با این مهارتا