2777
2789
عنوان

خجالت میکشم

128 بازدید | 8 پست

تو خونه(خونه بابام) خجالت میکشم پیششون چیزی بخورم، اکثرا شام نمیخورم 

کلا ازشون خجالت میکشم، بهم میگن چاقی در صورتی که چاق نیستم، اندامم اینطوریه، 

خیلی اذیت میشم از خرج و مخارجم، 

من خیلی درکشون کردم باهاشون راه اومدم ولی فقط به خودم آسیب زدم، 

چیکار کنم بنظرتون؟؟ 

با افتخار تمااام ترک و آذری ام😌 عاشق وطنم؛ ایران🇮🇷🫀اندکی مغرور...! درونگرا و ساکتم ولی زبونِ درازی دارم🤧آرزوهامو سعی میکنم به هیچ بنی و بشری نگم. چون اطرافم خبرچین و حسود زیاد دارم (ولی باز درز میکنه) 😩 در اکثر مواقع زندگیم تنها خودم بودم و خدام🥺 یادگرفتم که قوی و مستقل باشم...:) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم این کارو با خودت نکن بو غداتو بخور بگو من دوست دارم چاق باشم 

چطور مادرت چیزی نمیگه غذا نمیخوری 

من خودمو میکشم انقد قربون صدقه پسرم میرم که زود از سر میز کنار نره 

نمیفهمم مشکل درآمده یا رژیم گرفتنت‌؟

کلی، من چاق نیستم از نظر اطرافیان لاغرم هستم، زیادی گیر میدن مخصوصا بابام 

کلی هم دنبال کار گشتم ولی هیچی که هیچی... 

با افتخار تمااام ترک و آذری ام😌 عاشق وطنم؛ ایران🇮🇷🫀اندکی مغرور...! درونگرا و ساکتم ولی زبونِ درازی دارم🤧آرزوهامو سعی میکنم به هیچ بنی و بشری نگم. چون اطرافم خبرچین و حسود زیاد دارم (ولی باز درز میکنه) 😩 در اکثر مواقع زندگیم تنها خودم بودم و خدام🥺 یادگرفتم که قوی و مستقل باشم...:) 

عجب خانواده سمی داری متاسفانه سعی کن زودتر مستقل بشی.

نمیشه، شرایط کار تو بیرونو ندارم،اینطوریم نمیتونم کار پیدا کنم

با افتخار تمااام ترک و آذری ام😌 عاشق وطنم؛ ایران🇮🇷🫀اندکی مغرور...! درونگرا و ساکتم ولی زبونِ درازی دارم🤧آرزوهامو سعی میکنم به هیچ بنی و بشری نگم. چون اطرافم خبرچین و حسود زیاد دارم (ولی باز درز میکنه) 😩 در اکثر مواقع زندگیم تنها خودم بودم و خدام🥺 یادگرفتم که قوی و مستقل باشم...:) 

عزیزم این کارو با خودت نکن بو غداتو بخور بگو من دوست دارم چاق باشم چطور مادرت چیزی نمیگه غذا نمیخوری ...

چاق نیستم،بابام گیر میده که برم باشگاه منم از ورزش خوشم نمیاد، کلا در تلاشن علایق خودشو تحمیل کنن🤦‍♀️

با افتخار تمااام ترک و آذری ام😌 عاشق وطنم؛ ایران🇮🇷🫀اندکی مغرور...! درونگرا و ساکتم ولی زبونِ درازی دارم🤧آرزوهامو سعی میکنم به هیچ بنی و بشری نگم. چون اطرافم خبرچین و حسود زیاد دارم (ولی باز درز میکنه) 😩 در اکثر مواقع زندگیم تنها خودم بودم و خدام🥺 یادگرفتم که قوی و مستقل باشم...:) 

چاق نیستم،بابام گیر میده که برم باشگاه منم از ورزش خوشم نمیاد، کلا در تلاشن علایق خودشو تحمیل کنن🤦‍ ...

عزیزم چیز بدی نمیگه بری باشگاه حالت خیلی خوب میشه به نظرم یه ماه برو اگر خوشت نیومد نرو به امتحانش می ارزه 

حتما دوست داره  دخترش خیلی خوش هیکل باشه این که خیلی خوبه بابای خیلی خوبی داری عزیزم قدرشو بدون

عزیزم چیز بدی نمیگه بری باشگاه حالت خیلی خوب میشه به نظرم یه ماه برو اگر خوشت نیومد نرو به امتحانش م ...

خداروشکر اندامم خوبه، میدونین اگه برم بعد ول کنم تا مدت ها سرزنشم میکنن، بچگیام هم ژیمناستیک رفتم هم تکواندو، 

از ژیمناستیک خوشم میومد ولی شرایطمون جور نشد، یه مدت تکواندو رفتم چون میترسیدم سرکوفت بزنن، 

خییلیی بچگی سختی داشتم، الانم شرایطم زیاد خوب نیست😔

با افتخار تمااام ترک و آذری ام😌 عاشق وطنم؛ ایران🇮🇷🫀اندکی مغرور...! درونگرا و ساکتم ولی زبونِ درازی دارم🤧آرزوهامو سعی میکنم به هیچ بنی و بشری نگم. چون اطرافم خبرچین و حسود زیاد دارم (ولی باز درز میکنه) 😩 در اکثر مواقع زندگیم تنها خودم بودم و خدام🥺 یادگرفتم که قوی و مستقل باشم...:) 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز